ApolloPaard schreef:AHHHHH wat doen jullie als je boos bent?
Op je paard? proberen rustig te blijven, mocht dat niet werken. Van paard afstappen en volgende dag weer opnieuw proberen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:
noaxhorses schreef:Nou de mensen van Jens haken weer eens af
taarss schreef:Dat is knap balen Noa!
Vandaag een 3 jaar met allstar topic aangemaakt, wel leuk om te zien hoe hij is veranderd
[EJL-ITP] All-Star 3 jaar bij ons!
cheidie schreef:Hier gaat het echt top!
Vandaag een hele leuke dag gehad.
Woensdag is mn zadel gekomen, toch van de zadelmaker waar t zo lang bij heeft geduurd. Lang verhaal. Maar hij is er! Wintec dressuurzadel, heb er nu twee keer mee gereden en bevalt echt top...
Vandaag ook weer privéles gehad, en ze begint het nu goed te snappen. Dus blij blij blij...
[ Afbeelding ]
SuperAssie schreef:
ApolloPaard schreef:
ApolloPaard schreef:Weer helemaal vrolijk hiero![]()
Iemand nog wat leuks te melden?
Mara heeft Apollo gisteren goed gereden!Stapte vandaag op & hij liep zo lekker voor het eerst ook normaal in de linker galop springen in plaats van weg spring! Top Mara Thanks =D
Westhof schreef:Ik heb vandaag ook een heerlijke buitenrit gemaakt met Wes. Ben toch bijna 2 uur weg geweest. Wes was wel moe toen we weer op stal kwamen. Hij heeft zich echt keurig gedragenAlleen het viaduct was even spannend, maar hij liep er wel meteen onder door. Voor de rest heerlijk ontspannen aan een lang teugeltje kunnen laten lopen. Zo trots
Ik ga straks deze deken voor hem bestellen: http://www.divoza.com/collectie/paard/d ... deken.html. Hoor wel goede verhalen over deze deken, dus ben benieuwd. Ga toch maar voor een 100 grams. Is toch net wat warmer voor hem. Mocht deze deken bevallen, dan kan ik altijd nog een regendeken van hetzelfde merk kopenIk ga overigens wel voor een maatje groter, 185 dit keer. Hopen dat deze deken beter valt!
noaxhorses schreef:[ Afbeelding ]
Ben zo trots op Starwien! Het rijden gaat echt heel lekker, we zijn hard aan het trainen en in draf en stap loopt ze constant nageefelijk![]()
Morgen ook weer mensen voor Jens
EmmyJoycee schreef: