[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:22

Josien62 schreef:
peelie: hoelang je je paard al die je misschien wil verkope ???

ik heb em al vanaf geboorte... Ik heb hem geboren zien worden, zijn eerste adem zien nemen ik heb het vlies van hem af gehaald. Toch wel heel bijzonder...

Mijn ouders (vader) wil graag mennen... Maar ik snap niet waarom ze dan een arabier hebben genomen... Maar mijn vader wil dus mennen,en mijn moeder wil af en toe rijden, maar ook dat zie ik niet gebeuren met Matador. Hij is veel te druk... en als ze al gaat rijden is het hooguit 2 keer per jaar...

Ik moet het denk ik toch maar eens overleggen met mijn ouders...

horsii

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:26

Ik zou het er inderdaad met je ouders over hebben. Goed overleggen :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:28

zo ik ben vandaag naar paardenmarkt in hedel geweest

heb ook meteen nieuwe winter denken gekocht voor bianca
heel donker bruin
zag ook wel leuke felle kleuren maar aangezien ze toch altijd rolt en zo ziet dat er dan ook niet uit :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:29

Was het nog wat de markt?
:euk een nieuwe deken :D bruin staat altijd mooi op haffies.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:42

Idd goed overleggen met je ouders Peelie.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:48

Met mijn paardjes gaat het ook goed
ze blijven nog wat verlegen maar dat word elke week iets minder :)
Heb nu ook een verzorgster die alles rondom het verzorgen ook wel wil doen als ik is een dag niet kan of als er toevallig nodig gemest moet worden . Nooit gedacht dat ik een verzorgster erbij zou nemen maarja met 2 paardjes is het toch handig des te meer aandacht ze krijgen :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:56

Suus , gave foto's zeg! <3 Wat kan ze leuk springen!!
Horsii: Spannend hoor ben benieuwd!
Myour: Oooh ik was vroeger zo bang voor de tandarts gelukkig nu niet meer.. maar wil altijd nog met verdoving.. maar heb er 2 gehad en 1tje op 2 plekken dus eigenlijk 3.. heb er nog last van maar mn ene kies doet zo'n pijn |(
En jammer dat longeren niet helemaal goed ging.. jheb ik ook vaak last van.. maar dan even veel overgangen maken en dan is het weer goed :P
Horsi: Lekker hoor buitenrijden was wel koud zeker?
naomimak: mijn vriendin was daar ook geweest volgens mij.. die zag vandaag Peter van boer zoekt vrouw :P hij stond met veulens daar ofzo :P
Shilady: Leuk dat je een verzorgster heb dan krijgen ze extra extra aandacht :P

Ik ben net even bij Angel geweest.. vriendin kwam ook even langs om te kletsen en heb angel even buiten in de bak gegooid want had zelf niet echt veel zin om wat te doen aangezien ik met een dikke mond loop :9. Daarna zijn we ff een rondje gaan lopen en heb ik haar even wat gepoetst op stal. ik hoop morgen dan eindelijk mijn bomen binnen te hebben zoniet word ik gek!
als ik ze morgen binnen heb ga ik morgen lekker rijden <3
ik ga nu ff naar de hoogvliet(supermarkt) en daarna even gtst kijken en naar bed want heb hoofdpijn en voel me niet zo lekker.
fijne avond tot morgen!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:10

vervelend dat je je niet zo lekker voelt liekje.

Had het niet koud had een legging, rijbroek, shirt met lange mouwen, fleece vest en paarfdenjas aan :P
En ookal staat peeps dekenloos die had een zweetdeken om. Stond een gure wind dus zweetdekentje omgedaan i.v.m. zweten met rijden.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:12

ja voel me echt beroerd aan het worden.. allemaal hoesten, hoofdpijn, keelpijn en nu met die verdovingen voel ik me ook al raar..
nee dan heb jij je goed aangekleed.. had net ook mn thermolaarzen aan 2 paar sokken , 2 shirtjes met lange mouwen, trui en dikke winter paardrijjas :P :9 en nog koud hihi! ik ga naar de supermarkt wat lekkers halen ( nee geen vette dingen want ben aan het lijnen :D maar een lekker kaakje of iets lekkers van fruit :P )

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:15

Vervelend dat je je niet lekker voelt, hopelijk knap je snel op!

Oeh ik ga echt al goed gekleed naar stal, ben zo'n enorme koukleum! Loop nu al rond met m'n skibroek, skitrui met lekkere paardenjas erover, en nog das om m'n nek :o

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:16

na het rijden had ik het ook koud hoor toen ik in de zithoek zat :P
Had voor het rijden al peeps en vriendinnetje buiten gegooid en uitgemst en voer klaar gezet. na het rijden ze nog ef in de bak gezet en toen vond madame het tijd om naar stal te gaan :P ze wou eten.

hier aten ze chili con carne maar dat lust ik gewoon echt niet en mag niks anders eten dus ik heb nog steeds niks gegeten pf.. wel honger.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:55

haha hier nog 1 ! ik heb het zo koud! op mijn werk heb ik ook 2 truien aan en een dikke sjaal.. en dan loop ik snel en werk ik snel dan heb ik eht zo warm :P ik heb ook 2 verwarmingen op mn kamer omda tik het altijd zo koud heb :9

bijna gtst en dan lekker naar bed. denk dat ik ook beetje ziek ben vanwege het weer.. ben er al een beetje aangewend maar het is toch wel een grote omslag die ik heb gemaakt van maleisie naar hier :P mn stem is namelijk bijna op vakantie.. mijn neus raakt vol dus begin echt winterziek te wordne :P

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:30

ja ik zag ook die peter van boer zoek vrouw die had een leuk veulen mee mooi ding

morgen ga ik hem ff passen denk wel dat het mooi staat:D

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:42

jaa mijn vriendin zei het ook al dat het een mooi veulen was ;)

ooh heb waarschijnlijk die 2e zadel nou ook verkocht :D :D
en dan heb ik de grootste dingen wel verkocht! ben zo blij! eindelijk ervan af. :P
ik ga lekker naar bed! fijne avond weltrusten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:11

Hej muppet en tessa zijn er weer! gezelliee!!

Nathalie; hoe gaat het met valentino?

nou met camera in de aanslag naar stal geweest, maar het ging al schemeren en Wenner wilde nie leuk kijken. Dus het zijn maar een paar foto's geworden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding En nog eentje van Julia om het af te maken ;)

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:16

Peelie schreef:
Josien62 schreef:
peelie: hoelang je je paard al die je misschien wil verkope ???

ik heb em al vanaf geboorte... Ik heb hem geboren zien worden, zijn eerste adem zien nemen ik heb het vlies van hem af gehaald. Toch wel heel bijzonder...

Mijn ouders (vader) wil graag mennen... Maar ik snap niet waarom ze dan een arabier hebben genomen... Maar mijn vader wil dus mennen,en mijn moeder wil af en toe rijden, maar ook dat zie ik niet gebeuren met Matador. Hij is veel te druk... en als ze al gaat rijden is het hooguit 2 keer per jaar...

Ik moet het denk ik toch maar eens overleggen met mijn ouders...

ik vind het goed dat je er goed over nadenkt het is nie zo maar iets(vooral als je hem hebt zien geboren)
maar misschien is het toch beter voor jouw en voor hem. en ik geloof dat er een goed bijpassende eigenaar bestaat voor hem.
maar denk er evengoed nog goed over na.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:19

Knappe Wenner :+:

Ik had het ook zo koud vandaag op stal!
Had idd ook een thermolegging onder mn rijbroek en een shirtje met lange mouwen + vest en jas aan.. :S

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:20

Leuke foto's van Wenner, hij's mooi licht zeg!

Pff zit hier nog steeds met een stijve, zere kaak van de verdoving van vanmiddag, was een nieuwe manier van verdoven zodat je je lip gewoon kan blijven bewegen, maar dan had ik tenminste geen na-pijntjes ervan.

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:24

Ja het is vandaag koud
ik had ook al mijn thermolaarzen aan :D

iemand interessen in een winterdeken
- waterdicht
- 185
- helemaal in nieuwe staat

Afbeelding
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:26

josien... dus jij zecht dat ik hem maar gewoon moet verkopen...
waarom zou ik geen goede eigenaar voor nash zijn?

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:33

nee dat zeg ik nie en bedoel ik ook helemaal nie
ik bedoel dat je je gevoel moet volgen. en ik zeg nie dat je hem moet verkopen en dat je een slechte eigenaar bent. :')

en ik bedoel het nie negatief
misschien komt het wel zo over maar das zeker nie mij bedoeling
Laatst bijgewerkt door Jo_Shakira op 08-11-10 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:35

Gail, ik zou eerst eens met je ouders overleggen over Matador, en dan kijken wat daaruit komt voordat je je verder je hoofd gaat breken over de mogelijkheden met Nash. Weg is weg, en nu in de opfok staat hij ook nog goed. Heb je alle tijd om er goed over na te denken, en Nash heeft dan de tijd om lekker te kleuteren. Wel grappig dat je zoveel van Mara terug ziet in Nash.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:44

joopiexx ! leuke foto's!
Josien62: heb van de week een deken gekocht anders had ik er zeker wel interesse in.. maar heb nu zoveel dekens dat ik niet meer ga kopen. mijn ton zit namelijk bomvol :P succes met verkoop!

ik ga nu echt naar bed! Heb net even chaps gekocht speciaal voor de winter.. waren bij divoza maar 10 euro! En kijk ff of ze leuke halster hebben ! mag angel nu wel een beetje verwennen aangezien ik wat verkocht heb! :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:47

Ik moet nog even opmeten welke maat ie heeft, maar ik ga niet scheren dus heb hoogstens een waterdichte ongevoerde deken nodig :)

Ik zou er erg goed over nadenken Peelie, als ie weg is, dan is ie weg, en ik lees toch wel erg veel twijfel in je posts. Heb je niet voor je gevoel al een besluit gemaakt?

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:17

knappe paardjes op de foto's :)

peelie ik zou gewoon goed nadenken en met je ouders onwijs goed praten uit eindelijk komt alles goed :)

denet was een vriend hier weer dus mocht niet bokken dat is ongezelig :+ hahahahah