Pff gister van de trap afgedonderd, vandaag hele dag half strompelend de dag doorgebracht. Jeetje wat is dat saai

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VivaLaVida schreef:Lang geleden hier voor mij trouwens.. Druk gehad maar wel meegelezen! Alles goed verder met julllie hafjes? En met de veulens?
Peelie schreef:
Hinke schreef:@themba: spannend, ga je lopen of met de trailer?VivaLaVida schreef:Lang geleden hier voor mij trouwens.. Druk gehad maar wel meegelezen! Alles goed verder met julllie hafjes? En met de veulens?
Idd lang geledenNiks bijzonders hier
Hoe gaat het met jou haflinger, rij je er nog wedstrijden mee?
Idd lang geleden, hoezo zit je in de schuur?
En tjah, v ik ben eigenwijs en ga gewoon lekker niet naar bedPeelie schreef:
Leuke hengst, op die 1ste foto beweegt hij leuk! Je veulen heeft weer eens wat anders als vader dan de meeste haflingers hier in nederlandVolgens mij heeft letterlijk de meerderheid van de haflingers uit 2005 Allacher als vader
![]()
Dat is ook de rede dat ik hem gekozen heb. Ik wou van dat standaard type af. Zodat je het koppie alleen al hoefde te zien en kon zeggen heey dat is een ... en dan komt er wat. Daarbij wilde in van de W en St lijne af, want dat is waar mara uit bestaat. Lijnteeld. Opzich best ear mara uit bestaat, maar gewoon om ongemakken te voorkomen dus een heel andere lijn genomenIk ben benieuwd hoe Nash uit gaat groeien en hoe de veulens van Renate (de hengstehouderes
lol) het gaan doen in de toekomst. We hebben 4 heel verschillende veulens en wonen bij elkaar in de buurd, dus we kunnen elkaar lekker in de gaten houden. Dat is er leuk. Ze komt binnenkort ook naar Nash kijken, want die heeft ze nog nieteens gezien in het eggie! Ik ben beniwud wat ze van hem vind
![]()
@freya:leuke foto's, leuk dat ze bij nog een veulen staat. Is er een kans dat we je veulen zaterdag kunnen zien, of is het ver van je huis vandaan?
Dieuwke1315 schreef:Kan je niet rijden op je haf ofzo dan?
Heb ook zin in rijden!![]()
Mn haffie staat al te w88