[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kim14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:14

@ Freya wat een leuke foto's! Heel schattig. :+:

Pff gister van de trap afgedonderd, vandaag hele dag half strompelend de dag doorgebracht. Jeetje wat is dat saai |(

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 22:55

@ Kim, ze is leuk he .. dat kleine deugnietje.

@ Peelie, valt op zich wel mee hoor, ze wandelt ook veel en speelt veel met Amika. Deze foto's zijn gemaakt toen het zo erg warm was.

@ Laura, dan denk ik er nog eventjes over na.

Net nog eventjes me twee meisjes een dikke knuf gegeven en gepoetst.
Had geen puf meer om wat te gaan doen met ze.

Peelie

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 23:28

aha

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 23:38

En daarbij is dat de enige mogelijkheid om Wahida geheel op de foto te krijgen zonder dat die bewogen is of van te dicht bij.

Zodra ze je gespot heeft ben je echt de pineut en komt ze samen met Amika polshoogte nemen en kom je niet meer van ze af, ahahaha
Amika nog wel terug houdend, maar Wahida steekt gelijk haar neus in je handen en jaszakken of plukt aan je jas of vest of broekspijp, als ze maar wat in dr mondje heeft is alles oke.

En denk ook dat ik dit vaker op de gevoelige plaat vast leg, omdt ik mij merrie ( oja heb er nu twee , moeders bedoel ik ) in de 7 jaar dat ik haar heb pas 2 keer heb zien liggen, een keer toen was ze heel erg ziek en de laatste keer was na de bevalling van Wahida.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 00:20

ik :P
ik heb mara wel eens zien liggen is stal en in de weg heel vroeg in de ochtend en met het waken toen hel veulen constand draaide.

Dat was minder leuk om te zien..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 00:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 01:07

Jij bent nog laat wakker Gail!

Wij zitten met zijn allen in de schuur Haha gezellig maar Pff word laat want het onweert hier fiks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 01:10

Lang geleden hier voor mij trouwens.. Druk gehad maar wel meegelezen! Alles goed verder met julllie hafjes? En met de veulens?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 07:33

vandaag is de dag! heb amper geslapen terwijl er niks is om mijn druk om te maken haha ;) vandaag lekker naar zijn nieuwe vriendjes en een heerlijke groene wei! waar die nog dikker denkt te gaan worden maar dat feest gaat niet voor hem op! AFVALLEN

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 07:51

haha succes met verhuizen!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 09:24

@themba: spannend, ga je lopen of met de trailer?

VivaLaVida schreef:
Lang geleden hier voor mij trouwens.. Druk gehad maar wel meegelezen! Alles goed verder met julllie hafjes? En met de veulens?

Idd lang geleden ;) Niks bijzonders hier ;) Hoe gaat het met jou haflinger, rij je er nog wedstrijden mee?

Peelie schreef:
[ITP] Haflingerhengst Nobbi!
whaa geile hengst!!!

Leuke hengst, op die 1ste foto beweegt hij leuk! Je veulen heeft weer eens wat anders als vader dan de meeste haflingers hier in nederland ;) Volgens mij heeft letterlijk de meerderheid van de haflingers uit 2005 Allacher als vader :+

@freya:leuke foto's, leuk dat ze bij nog een veulen staat. Is er een kans dat we je veulen zaterdag kunnen zien, of is het ver van je huis vandaan?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 09:45

O ik heb zo lekker gereden gisteravond in de vernieuwde buitenbaan bij ons op stal het was dus droog.
Ww was wel vervelend dus moeilijk te rijden en mijn instructeur heeft ook nog stukje gemend.
Na afloop hoefde ik niet eens te harken zo mooi was de baan gebleven.
Heerlijk gewoon

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:17

Hinke schreef:
@themba: spannend, ga je lopen of met de trailer?

VivaLaVida schreef:

Idd lang geleden ;) Niks bijzonders hier ;) Hoe gaat het met jou haflinger, rij je er nog wedstrijden mee?
Idd lang geleden, hoezo zit je in de schuur?
En tjah, v ik ben eigenwijs en ga gewoon lekker niet naar bed :P

Peelie schreef:
[ITP] Haflingerhengst Nobbi!
whaa geile hengst!!!

Leuke hengst, op die 1ste foto beweegt hij leuk! Je veulen heeft weer eens wat anders als vader dan de meeste haflingers hier in nederland ;) Volgens mij heeft letterlijk de meerderheid van de haflingers uit 2005 Allacher als vader :+
Dat is ook de rede dat ik hem gekozen heb. Ik wou van dat standaard type af. Zodat je het koppie alleen al hoefde te zien en kon zeggen heey dat is een ... en dan komt er wat. Daarbij wilde in van de W en St lijne af, want dat is waar mara uit bestaat. Lijnteeld. Opzich best ear mara uit bestaat, maar gewoon om ongemakken te voorkomen dus een heel andere lijn genomen :) Ik ben benieuwd hoe Nash uit gaat groeien en hoe de veulens van Renate (de hengstehouderes :P lol) het gaan doen in de toekomst. We hebben 4 heel verschillende veulens en wonen bij elkaar in de buurd, dus we kunnen elkaar lekker in de gaten houden. Dat is er leuk. Ze komt binnenkort ook naar Nash kijken, want die heeft ze nog nieteens gezien in het eggie! Ik ben beniwud wat ze van hem vind :D

@freya:leuke foto's, leuk dat ze bij nog een veulen staat. Is er een kans dat we je veulen zaterdag kunnen zien, of is het ver van je huis vandaan?

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:59

Ga straks dressuur rijden, hoop dat het een beetje ophoud met hard waaien :oo heeft vannacht hier flink geonweerd :oo
Nu moet het even mooi weer worden...... :j
Heb haar zonet met haar vriendinnetjes buiten gezet en de alles weer schoongemaakt incl. Mandy *D ze gaat altijd zo lekker in dr eigen stront liggen slapen :+ in die 20-30 min is ze goed vies en dan nog lekker rollen :+

Haha :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:11

ik heb ook zin om te gaan rijden... ik den dat ik de andere stal maar eens leeg trek... dan ga ik lekker rijden! vooren half uurtje ofzo!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:17

Kan je niet rijden op je haf ofzo dan?

Heb ook zin in rijden! :D
Mn haffie staat al te w88 ;)

Tezza13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:37

ik heb eergister ook op mijn bijrijd haf gereden ,
ging niet super ze was erg stug in de mond en wou ook niet goed rond.. iemand tips hiervoor?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:42

veel slangevoltes rijden

Tezza13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:51

oke ga het proberen !

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:56

Dieuwke1315 schreef:
Kan je niet rijden op je haf ofzo dan?

Heb ook zin in rijden! :D
Mn haffie staat al te w88 ;)

mara heeft een veulen aan de voet, dus die moet op stal, maar we hebben nog een jaarling staan die anders alleen op de wei staat. we moeten 1 stal uitruimen waar allenmaal troep in ligt zodat de jaarling ook op stal kan. maar dan moet dat wel gebeuren voordat ik kan gaan rijden...

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 11:57

Ik ga vandaag weer met hem springen. Hij springt al beter nu ik hem gelongeerd heb. Hij trekt zijn benen hoog op maar soms denkt hij echt nog dat hij een buldozer is en rent er gewoon door xD

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 12:01

hey

peellie welkom thuis en was je vakantie gezellig en ik wil weer een topic van mara en nash

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:50

ja hoor vakantie was ok.

Ik ga binnekort maar weer eens wat uitgebreider foto's maken van Mara en Nash.

Ze zijn voor het eerst gescheide geweest. Zo'n 5 minuten. Nash op stal en mara dan weg. Mara was he-le-maal in paniek.

Na 5 minuten toen ze weer een heel klein beetje rustig was heb ik haar bij Nash op stal gezet zodat Nash aan stal kan wennen. Dat heeft hij nog nooit meegemaakt namenlijk. Dus als ik terug kom van krantenlopen (rond een uurtje of 5) mogen ze de weide weer op.

Mara ging gelijk schuuren toen ze op stal stond :( daar ben ik niet blij mee. In de zomer stond ze ook nooit op stal, tot vorig jaar. Dan schuurd ze een heel klein beetje, heeft ze altijd al gehad, maar het is gelukkig geen zomerexceem.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 15:06

nou themmie staat op zijn nieuwe wei lekker gelijk eten en maakte allemaal niks uit!
heb een deel met trailer gedaan en toen somen met nog iemand anders een stuk te paard gedaan! super omgeving haha :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 15:09

ga je nog vaak naar de mac met het peerd?