biancailona schreef:zit op mijn werk, ik meet vanavond even het bit op van het westernhoofdstel
Jasia schreef:
Ik ben "ziek"

beterschap meis

Dankje Bianc 
Wentos schreef:biancailona schreef:is een beetje lastig vanaf etten-leur meten

hoofdstel is in breda thuis
Nee kan je dat niet?? Valt me toch een beetje tegen

Mij ook.. 
Wentos schreef:Toen was ik weer alleen..
Ga Assunta zo maar even pesten

Arm peerd 
lotteluvah schreef:Ik heb heeerlijk gereden

Nog nooit zo ontspannen. Heerlijk zadel

.
Alleen zo lelijk

.
Heb foto's

Ken je die niet houden dan..? 
Maakt toch niet uit hoe die er uit ziet..? 
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:
Ik ben in de wolken

wil je er dan ff af komen? want anders verstaan wij je niet zo goed

haha hoeso?

Ticcie schreef:Hey lieve Hafhuggers!
Mijn oprechte excuses dat ik hier al tijden niet meer ben geweest, maar heb het zo druk met exames..
Tot nu toe gaan ze wel tamelijk, ma heb bijna geen tijd voor Atlantic..
Normaal vandaag wel, tegen morgen bijna niets te doen dus dan ga ik toch eve lekker van huis weg!
En eu, in het vorige topic was dus mijn fototoestel kapot hé.. Mijn mama kocht vandaag een nieuw!
Canon Eos 400D (heb hem nog niet gezien, ma 't zitte veel extra's bij

)! Ben errug blij nu!
Leuk leuk leuk! 
Jammer dat je examens zoveel tijd in beslag nemen! Maarja, als je straks klaar bent heb je lekker lang vakantie 
lotteluvah schreef:
Vind hem niet lelijk hoor.. Alleen wat gerimpeld 
suusiejj schreef:Wentos schreef:Suusiej!!!!!!! haha
nee heb hem er nog niet uit kunnen krijgen.. Als je alleen al naar Assunta's neus wijst gaat ze hem de hele tijd bewegen haha. Maf beest. Dus moet maar wachten tot m'n vader thuis is. Dan kan 1 iemand d'r neus stil houden en de ander de teek verwijderen.
Moet wel even goed, dadelijk blijft de kop erin zitten. Dus dan maar even wachten.
ja indd, moet toch ook met zo'n tekenpincet ding?
als je er een praam aan doet dan? niet een leuk idee natuurlijk,... maar misschien werkt het?
Praam vind ik niks 
suusiejj schreef:Wentos schreef:
Assunta met haar vliegendeken voor de wagen

moest ff goed kieke anders zag ik hem niet eens

Hier hetzelfde 
Wentos schreef:Ik vind het zadel ook niet echt heel mooi, maar spuuglelijk is anders

Met een wit randje

Suus: Dacht je dat Assunta altijd zo blauw was (whaha, zo blauw als een tientje, Assunta aan de drank

)
Dan ken ze goed met Babs praten 
lotteluvah schreef:
Deel van me collectie

Verwend kind

Wentos schreef:zo.. haha, Ik heb maarliefst 1 pad!! haha!!
Ik heb 2 HH setjes, 1 blauw dekje met bont eronder die kreeg ik bij Anneloes
Heb ik peesjes bij gekocht 
En heb een BR dekje gekregen van Truus
(de vrouw van Bijou..
)
En uhm heb 1 dekje dat ik bij m'n zadel kreeg..
Die blauwe & de BR houd ik.. De rest gaat weg 
suusiejj schreef:Wentos schreef:ja, idd

Trouwens voor dat iedereen denk, zo die Wendy zit de hele middag illegaal te bokken.. Ik ben vanmiddag vrij

illigaal bokken hahaha *ziet wendy vol "verbazing" een boete voor illigaal bokken krijgen*
Zie het al helemaal voor me 
Roma_4ever schreef:ik had vandaag zowat een hele (boze ) discussie met dat wijf van frans (waar ik verschillende van jullie toen over gpbt heb
krijg een steeds grotere hekel aan dr overweeg serieus me morgen ziek te melden uur voor frans ik kan dat mens gewoon niet meer zien

Naomi_Haffie schreef:hallo ben weer terug

haffie lag weer in dr stalging even met er kroelen

toen kwam andre. die vroeg of ik ging rijden , dus ben ik maar gaan rijden, hij stal uitgemest kwamtie me les geven. nou zeg ik voelde me net een beginner ! maar wel weer heel veel bij geleerd waar ik aan kan gaan trainen

maar heb t Gvd weer niet gevraagt

Morgen! Echt doen hoor! 
_Caitje__ schreef:@Jasia: Ik zit in de 2de en had een 4,5, maar hij telde gelukkig toch maar niet mee.
En beterschap.
@HAFxGEK: Leuke buren zijn dat dan. Een meisje uit mijn klas vloog zo'n beetje van d'r stoel. Alleen was dat een andere versie.
@xLariss: Succes met je toetsen
@TjelleBieb: ik heb er ook een hekel aan (aan die huppelkutjes dan) en zit er nog wel 1 bij mij in de klas.
@Hilde_q: wat geweldige voorpluk
@suusiejj: Ik heb bijna altijd en sport-BH aan, ze zitten (vind ik) echt lekker.
@Monica_86: wat heb je met je knie?
@lotteluvah: wat een zadel!!
Hoi trouwens,
Mijn ma wilt liever een tinker dan een hafje

.
Wil een Haf!!
Is het paard voor jou én je moeder, of alleen voor jou?
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:esmee: maar het is wel iemand anders paard. Voor hetzelfde geld breekt hij zijn been o.i.d
indd! ^ maar togh denk ik dat het wel mag,
maar fijn dat je les hebt gehad daarvoor hoef je je geen beginner te voelen ik krijg óók les en rij 13,5 jaar (tijd dat ik niet mocht rijden niet mee geteld)
niemand is uitgeleerd zelfs die muts anky niet en ook jeroen dubbeldam niet
Muts Anky is laatst nog van d'r paard geflikkerd 
Ik krijg ook les
(nu al een half jaar of zo niet.. Want heb Anne niet gereden
)..
En ben super blij met m'n les! 
En samen met mijn instructrice rijd ik ook de paardjes in.. (ik rijd ze in, zij geeft me aanwijzingen
)
Uh Bianca, wat is het bitje nou..? Kan het niet goed zien