Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janice schreef:Ga denk ik maar ff een mod opzoeken....of ik dat nu doe of morgen maakt niet uit.
) Monica_86 schreef:janice schreef:Heb alle info uit haar profiel gehaald voor het weg is, ga echt aangifte ook doen!
zou ik ook doen![]()
moet je haar pm'en dat als je maandag geen nr hebt van dat pakketje dat je dan di aangifte gaat doen...
Monica_86 schreef:janice schreef:Heb alle info uit haar profiel gehaald voor het weg is, ga echt aangifte ook doen!
zou ik ook doen![]()
moet je haar pm'en dat als je maandag geen nr hebt van dat pakketje dat je dan di aangifte gaat doen...
janice schreef:
Wacht nog even af of er antwoord komt ga in ieder geval even een mod inlichten over dit
loon_corr schreef:dit is niet leuk !
dit is oplichting. :S

dlientjuh schreef:ik hoop echt dat het goedkomt![]()
maar volgens mij willen de meeste mensen die op bokt zitten ook niet graag gebant worden
Monica_86 schreef:Ik ga even paardje eten geven...
Tot straks..![]()

sunnyboy04 schreef:ff voor de verandering?
Wie Wil Mij Helpen??
Ik heb een mooi plaatje, dat 2 paardjes met de neusjes aan elkaar ruiken..
Dat heb ik heel erg vervaagd, en wil ik een gedicht of stukje songtekst over heen zetten..
Maar ik weet niet welke?
Jullie een idee??
sunnyboy04 schreef:sunnyboy04 schreef:ff voor de verandering?
Wie Wil Mij Helpen??
Dat heb ik heel erg vervaagd, en wil ik een gedicht of stukje songtekst over heen zetten..
Maar ik weet niet welke?
Jullie een idee??
Monica_86 schreef:Ik ga even paardje eten geven...
Tot straks..![]()
loon_corr schreef:misschien love is in the air ?
ben daar niet zo goed in
sunnyboy04 schreef:sunnyboy04 schreef:ff voor de verandering?
Wie Wil Mij Helpen??
Maar ik weet niet welke?
Jullie een idee??