Wat leuk naomi! Hier ook benieuwd naar het verhaal!
Ik ben soms wel jaloers op jullie als ik over jullie rijden en wedstrijden lees. Ik moet nog 3 jaar wachten. Maar ben wel helemaal gek van Olivia. Zo'n ongelooflijk lief dier. En zo leuk om ze te zien groeien. Ze is echt al best groot.
Gister ook even lekker geblubberd. Kan deze week de motivatie echt even niet vinden om serieus te gaan trainen, helemaal niet met dit weer en een zeiknatte bak.. Dus gister weer het springzadel erop gegooid, had de hindernissen van dit weekend nog staan
Zo zag punk er ook uit normaal ontwijkt ze elke plasje, maar als mevrouw een hindernis ziet baggert ze er op magische wijze knoeter hard door
Net thuis van stage en de hele avond weer regen, bak nog natter dan gister en geen auto voor de trailer.. Zucht.. Ach, wordt vast ooit wel weer eens droog, toch?
bij ons vandaag de bak ook, een grote blubberplas... maar winston stampte er vrolijk doorheen daarna was tie lekker vies maar nadat we m afgespoten hadden zag tie dr weer netjes uit
ik hoop dat het morgen wel een beetje droger is.....
Ik ben de regen ook zat, achterste wei staat vol water.
Olivia net een beetje geschat, die zit op schofthoogte op ongeveer 1.23 Kont is hoger, ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaat worden. Moeders zat rond de 1.55 Enige jammere vind ik dat ze niet zo'n volle bos lange manen krijgt. Gelukkig heb ik Puzzle nog met lange manen.
Ik vind dat ook erg gaaf. Maarja, karakter is wel belangrijker dan lange manen, haha. Wie weet als ik in de toekomst een veulen erbij fok dat die wel lange manen krijgt.
Ik ben echt een springwatje, met mijn vorige paard nog wel wat gesprongen, maar alleen als er een instructeur bij was die ik ook voor de volle 100% vertrouwde. Verwacht niet dat ik straks met Olivia ga springen, merk in alles dat ik steeds meer een watje wordt.
het is dat ik 4 weken niet mag rijden. Maar daarna wil ik zeker weer springen. Stan vind het super! maar is best al lang geleden dat ik gesprongen heb.
hier ondanks de regen een super buitenbak!! maar ik heb ook een binnebak