Toulaye, Tara en Mara: welkom!
Citaat:
Hoe is het gegaan, Plutolover? Hopen dat het bultje niks is!
Vandaag heb ik eerst even foto's gemaakt bij mijn oude stalgenoot. Ik laat zo wel wat zien.
Daarna ben ik naar Peggy gegaan en heb ik gereden. Ging prima en ik ben heel erg aan het oefenen om mezelf aan te leren dat aanspringen op de volte ook heel erg normaal is omdat dit toch wel in de meeste proeven gevraagd wordt.
Nu begon ik aan een grote volte bij C en sprong aan rond X. Toen maakte ik de volte af en wilde nog een keer doorrijden en kijken of ik op X weer terug kon naar draf. Dat ging prima en opeens dacht ik, goh ik spring aan in de andere galop. Dat ging ook heel snel en reeds trots (het was een eenvoudige eenvoudige wissel!) galoppeerde ik opnieuw een volte. Dit keer vanaf A. Op X gaf ik de hulpen om af te remmen en plots stapte ik vanuit galop. Al weken aan het oefenen en opeens lukte het. Al verrekt blij denk ik; goh laat ik het eens proberen en Peg springt zo weer aan in de andere galop Wát een gevoel!
Heerlijk he, als het zo goed gaat! Ik ken dat gevoel
.
Citaat:
Ik zal morgen eens een poging doen.
Meestal zit ik met me telefoon en dan is het gewoon niet mogelijk..
Hij ging redelijk :p als een echte eigenwijze haflinger de bak uit gerend hahahaha. En ik ben een keer verkeerde kant opgereden dus 1ste proef 170 en 2de proef 181 dus 1 winst
Toch fijn dat je een wp hebt gereden!
Citaat:
Kim_97 schreef:
ik zal morgen even een berichtje plaatsen hoe het hier gaat met Vrouwke.
ik heb vandaag in ieder geval een super leuke dag gehad! we hebben stalweekend.
Fijn dat je een super leuke dag heb gehad.
Stanley wedstrijd ging wel goed. Alleen mag stanley wel wat actiever gaan lopen. Dit is een punt waar ik vaak tegen aan loop met wedstrijden, waarschijnlijk ook omdat ik beetje spanning op bouw. Dus mocht iemand goede tip hebben om haf actiever te laten lopen, hoor ik het graag.
Het was een strenge jury, maar met wel goed commentaar bij de punten waar ze ook zeker gelijk in had. Ik had 169 en 170 punten. In de 1e proef had diegene de 3e was geworden nett 181 punten. En diegene die eerste was had 186 punten, Maar moet ook wel zeggen er liepen toch paarden rond die echt wow liepen haha. En dan kom ik aan met een haflinger .
Volgende week weer wedstrijd, maar dan een haflinger/koudbloed wedstrijd. Hopelijk is stanley dan wat actiever want hij krijgt vrijdag zijn race streep. Net voor de wedstrijd, ik wil hem niet helemaal scheren omdat hij 24/7 buiten staat.
Naomi_Haffie: ik heb geen karretje gekocht, Al heb ik wel een marathonwagen (zie profiel) die te koop staat.
Komt vanzelf! Over het actief rijden kan ik goed mee praten
.
Citaat:
Hoe het hier gaat! :
Dressuurmatig gaat het niet helemaal lekker, in de les gaat het wel goed omdat m'n instructrice me dan kan helpen, maar als ik dan op stal alleen rijd lukt niet zo goed. Ik weet waar het probleem ligt, dus dat scheelt. Ik rij met te veel spanning, waarbij ik op mijn linker teugel veel meer druk heb en Vrouwke hierdoor gaat kantelen met haar hoofd en niet de goede stelling wil en kan geven. dus puur een oefen-puntje voor mij zelf.
Na de blessure die we hebben gehad, daarna ook nog koliek kregen we nu ook nog een hoefzweer. gelukkig bijna geen last van gehad, maar 2014 is dus niet helemaal ons jaar geweest!
Gisteren heb ik een hele gezellig dag met stalweekend gehad! allemaal leuke spellen gedaan en vooral veel gelachen!
Vandaag Vrouwke weer gereden. Het was zo'n lekker weer dus ben lekker op buitenrit geweest samen met een vriendin. Vrouwke was lekker fanatiek!
Wij willen Vrouwke ook heel graag voor de kar gaan/laten beleren.
Balen dat het even niet zo lekker gaat! Ik herken het puntje van linker hand meer druk... Hier ben ik nu ook druk mee aan het oefenen. Kan je er wel een pb'tje over sturen, wat ik er mee doe, als je dat graag wil
.
Citaat:
Kwam net een foto tegen van Ab met d'r nieuwe Haflingervriendinnetje.
Vind ze heel leuk samen!
Leuke foto!
Citaat:
210
haha tamaraA ik heb al 2 honden, anders mocht er wel een komen
super mooi sanne!
aah super fijn ilona! weer lekker rijden
211
welkom emmy! leuke haflinger
charlot, super dat je weer mag opbouwen!
welkom Toulaye , wat een sexyy haflinger!
heerlijk ilona!, mooi setje!
212
mooi lara! ben stiekem een beetje jaloers op je sportcoupe
zal zo kijken in je topic tamaraa
Leuk tamaraw zoon opknappertje!
super pernille!
Super noamie je eerste winstpunt
213
nog mooie punten plutolover, rij je al lang wedstrijden?
komt helemaal weer goed kim!
leuke foto van abby !
welkom tara! leuke haflinger
---
vandaag foto's gemaakt van rijden, wou graag van me wedstrijd setje een foto.
heb alleen hele week niet echt gereden, dus ging vandaag niet zo lekker, maar foto's zijn nog wel leuk geworden
Leuke foto's! En linn is zo mooi!
Citaat:
Gister kreeg ik zo'n leuke foto van Lola haar oude eigenaresse!
Lo met haar laatste veulentje
Wij hebben de knoop doorgehakt, Lola gaat over 2/3 weken kaal! Mijn moeder wilde het eigenlijk niet omdat we dan weer dekens bij moesten kopen, maar ik heb er een onderdeken bij gekocht en toen was het goed haha. Het is zo namelijk echt niet te doen Na een buitenrit van een uur is ze helemaal nat van het zweet, terwijl ze dan maar 5 minuutjes draaft.
We zitten alleen nog te twijfelen of ze helemaal kaal gaat of een jachtpatroon, wat vinden jullie?
Ah schattig!
Citaat:
zo ik ben weer bijgelezen! vanmiddag hebben we les, dus hopelijk is de bak goed te doen en zit het weer vandaag mee, dan kan ik even lekker m'n gedachten verzetten...
Gister belde het crematorium op.... uhm; we hebben de urn laten valen..
'Sorry, wat zegt u?' nou, mijn leerling heeft de urn laten vallen... dus we willen weten waar u deze gekocht heeft zodat we hem kunnen vergoeden..
Nu komt de nieuwe urn met goed geluk pas morgen of overmorgen, dus kunnen dewi vandaag niet ophalen.
Ben er best verdrietig om... Het crematorium was best boos op de leerling want die zat te huilen (arm kind ze doet het niet expres!) maar dan nog heel erg PIEEEEEEEP!!!
Balen van de urn zeg....
.
Citaat:
All-Star voor & na het scheren ( Benen moeten er nog af )
Hahahah, mooie uggs!
Citaat:
Oops ik heb jullie verwaarloosd, ik zal weer even wat vaker reageren
Ooh wat heeft allstar schattige uggsjes
Wat een mooi koppie heeft apollo! Ik heb trouwens het longeer topic gezien en ik vond het al echt verbeterd! Veel actiever!
Hier gaat alles zijn gangetje. Lizzy is weer lekker kaal en Baf heeft grote sprongen vooruit gemaakt.
We kunnen na 4 jaar eindelijk normaal longeren zelfs aan de dubbele longe. 'T word nog een fijn dier
Kale Lizzy
En natuurlijk baf aan de dubbele longe, fotos zijn vreselijk omdat ik mijn volledige aandacht bij haar moet hebben, maar het is even een beeld hoe het er dan uitziet
Stap:
Draf:
Lizzy is knap! En foto''s van t longeren zien er goed uit..
Citaat:
Knappe Lizzy! Longeren ziet er idd goed uit
--
Hier ben ik druk, het is net een paar dagen uit met mijn vriendje en ik heb toetsweek..
Balen...
Citaat:
Wekom mara!
Andor word zondag geschoren in jachtmodel. Heb lang getwijfeld maar t is gewoon onpraktisch al dat haar..
Dan wissel ik voor buiten naar een 150 grams deken en op stal hou ik de 100 grams nog even op maar hou de dikkerde achter de hand voor als t kouder word overdag en snacbts als t erg vriest..
En vandaag heb ik mn blondie al een jaar!!
[/quote[
Snel gaat dat he

Citaat:
Afgelopen week echt heel druk gehad, zit weer midden in de tentamens. Dat is altijd even 2 weken stressen Vandaag Mia nog even snel gereden voordat het donker werd. Ging wel oké. Zondag weer op buitenrit, rondje naar het canadameer
Wekom mara!
Andor word zondag geschoren in jachtmodel. Heb lang getwijfeld maar t is gewoon onpraktisch al dat haar..
Dan wissel ik voor buiten naar een 150 grams deken en op stal hou ik de 100 grams nog even op maar hou de dikkerde achter de hand voor als t kouder word overdag en snacbts als t erg vriest..
En vandaag heb ik mn blondie al een jaar!!
Wat leuk! Ik heb de mijne in Aprill al weer 3 jaar =O
Me eerste privé les is een feit & staat geplant =D
Leuk!
Citaat:
Nou de mensen van Jens haken weer eens af
Oh wat balen....

.
Citaat:
Dat is knap balen Noa!
Vandaag een 3 jaar met allstar topic aangemaakt, wel leuk om te zien hoe hij is veranderd
[EJL-ITP] All-Star 3 jaar bij ons!
Ik zal zo even kijken!
Op de een of andere manier staat er overal Citaat... Ik doe het op de zelfde manier als normaal... Sorry..