Gaan morgen naar kyrtje en ik maak natuurlijk fotos. zo benieuwd of ze me nog herkent en of ze gegroeit is
daan, ja sinds woensdag, bevalt super!
heb mn eerste cijfer van mn nieuwe opleiding, a beginner afgerond met een 7.3 Je hebt A beginner a gevorderd a startbekwaam en daarin verschillende onderdelen, huishoudkunde heb ik met een 7.3 afgerond. morgen druk dagje(eigenlijk school maar de helft valt uit dus vind het niet de moite zo lang te reizen met ov) maar wo do vr vrij dus opdracten maken en weekend weer werken.
hahah dat had mn vriend ook met mn bb op een gegeven moment ging die niet meer aan dus nu istie terug gestuurt naar waar die vandaan komt om te laten maken
Ik had er ook een, maar hij is stuk. =( En ik denk dat als ik hem ga laten maken ik beter een nieuwe ga kopen... Ik betwijfel het zelf of hij wel te maken valt!
Baileysdream
Geplaatst: 10-10-11 20:00
Arabiertje* schreef:
Ik had er ook een, maar hij is stuk. =( En ik denk dat als ik hem ga laten maken ik beter een nieuwe ga kopen... Ik betwijfel het zelf of hij wel te maken valt!
Ik heb een Sony A 330 ben daar best wel tevreden over. Ik werk nu ook nog wel met Canon, maar mijn Sony was erg goed voor foto's in de binnenpiste te maken. Ik weet niet waarom hij stuk is, opeens nam hij geen foto's meer. (Ik kan wel mijn instellingen nog regelen enzo) Maar foto's nemen lukt niet, tenzij ik heel lang m'n knop in hou maar dan zijn m'n foto's heel onzuiver...
maak je wel foto' s van kyrr? ik neem deze week me nieuwe camera mee naar stal, zal ik ook gelijk duidelijke foto's maken van mijn bijna nieuwe aanwinst. zal alvast een beetje info geven xD het is een bont hengstje met grijze oogjes bruin wit gevlekt genaamd dankzij mij ; bailey.
hoop dat het vandag een beetje droog blijft net als gisteren. dan kan ik vanmiddag nog even me knol rijden. gelukkig kan ik me eigen knol rijden ook al kan ik zoals nu niets meer met me hand.
vandaag weer een dagje school en smiddags eventjes werken
fijne dag allemaaal!
nts19
Geplaatst: 11-10-11 11:37
sorry sorry dames! geen zin om bij te lezen en het is mega veel! druk met school, heb het weekend op stal de stal van lely en don diablo wit geverfd wan thet is erg donker daar. gister me hondje van 15 jaar inlaten slapen! en vanochtend aangereden door een buitenlander! linkerkant van de auto is lakschade en me deur gaat net open.. een mega deuk erin dus aan de zijkant. En met mezelf gaat het redelijk. Dokter geweest, die zei kneuzing in schouderblad en in de rug waarschijnlijk. maar ik meost een foto maken omdat alles aan het wervelkolom zit en die pijn hoort er neit te zitten! maar gelukkig geen breuk of iets raars maar moet veel rust houden maar dat gaat neit vanwege me opleiding. vandaag blijf ik thuis en morgen was ik al vrij dus donderdag gaan we het proberen! ga nu lekker bijslapen wan ik trek het neit meer!