Is hij eigenlijk nog te koop of hou je hem toch ?
Ik heb deze foto als achtergrond van mijn mobiel.

[ITP] irish cob bo alweer een jaar....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die voelt zich juist te goed en we gaan dr nu in de buitenbak rijden met oogkleppen omdat het gewoon even geen doen meer is.
Josien62 schreef:Ja heb belangrijkste is dat het goed klikt met je paard. anders is het nie eerlijk voor jouw en je paard. Dan zou ik het paard verkopen als het nie klikt. maar geef het paard wel een kans. Ik heb het zelf met een paard ghad.
afgelopen zaterdag les gehad voor de 2de keer bij mij nieuwe instrutrice.
ging ecgt supper.
maar moet nog wel een beetje wenne aan die nieuwe rijmetode
( het is namelijk op de antoine de bodt metode)
maar spreekt mij erg aan
ik ga weer moet werken

(al heb ik laatst bij mijn gesprek gewoon eerlijk gezegd dat ik zenuwachtig was haha)
En zoals je het schrijft zul je met Nash een band voor het leven hebben en met Matador niet.. Wat willen je ouders met hem dan? Sterkte met je keuze..
Bah hoop dat het gauw weer een paar daagjes droog blijft! Door een ongelukje in het verleden met paard ben ik in een bak met plassen al gauw bang om te gaan glijden, helemaal omdat Katja soms nog wel eens een beetje te hard wil gaan als ik er net op stap en dan als een plank de bochten door gaat

(m'n dure Lammert Haanstra van 40 euro
) was in ontploffingsstaat maar boos worden zou toch geen nut hebben, dus paar keer goed in- en uitgeademd, en weer verder gewerkt..................
stom paard had het dus kennelijk niet zo op de zweep.... heb zelfs nog een klein galopje kunnen vragen waarin ie warempel vrij rustig bleef. Zo leer je ook maar snel bij he, met beetje hulp van zijn kant