Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Doe ons maar een lekker storm die lekker eigenwijs is en doet waar hij zelf zin in heeft. Liiisaaa schreef:Ja denk ook niet dat ze zomer iemand zouden aanvallen ofzo. Maar die buurkinderen zijn pas 3 enzo, die begrijpen nog helemaal niet van voorzichtig naar de hond. Maarja, me moeder zou helemaal geen dominante hond aankunnen

Nou zo makkelijk is hij ook weer niet, hij is nogal eigenwijs. (Nee ik ga niet naar links, ga zelf naar links!)
Uhmm haloo iemand, help!

Wat rot van jullie hond Peelie. Hoe lang duurt het tot de ziekte erger wordt?

en het vriest ook nog dus zal morgen wel heel erg glad zijn
Roziee schreef:Hallo
Wel bijgelezen maar geen tijd om uitgebreid te antwoorden!
Gail; sterkte met je hondje!!
Heb morgen mijn laatste twee proefwerken en wilde daarvoor nog even naar Atlas gaan maar het begint nu net kei hard te regenenen het vriest ook nog dus zal morgen wel heel erg glad zijn
Vroeg nog of ze naar binnen mocht maar volgens mn vader heeft ze echt geen last van de kou met haar speklaag. Ze zal vast niet verkouden worden, maar aangenaam is anders!
Die van mij komt s'morgens een paar uurtjes op de wei. Het zijn tirolers, moeten ze toch tegen kunnen. Daar staan ze ook in de wei en het zal daar eerder kouder zijn dan hier denk ik zo. Vorig jaar hebben we een keer - 20 gehad, waren ze ook op de wei. Ook de gewone pony's en paarden hebben dat overleefd.