Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Amanda schreef:Ik weet niet wat je budget is, maar Massimo ligt echt super op Jim. Zijn wel duurder dan bijvoorbeeld JC.
joopiexx schreef:Balen van je zadel Chipieke!
Hinke; wanneer weet je of die andere mensen het niet willen?
Ik hoop voor je dat ze indd niet willen, want dan kan je ankie natuurlijk snel weer bij je in de buurt zetten!
Ik ben vanmiddag wezen kijken en ik vond het helemaal geweldig! Het zag er nogal improvisorisch uit, dus niet zoals bij een dure pensionstal, maar ze hadden 2 weides, en een inloopstal waar alle 5 paarden in passen. En ook nog een bak (was wel iets kleiner dan normaal) met bakverlichting! Dus als ze mij bellen ga ik het zeker weten doen. Ik hoop maar dat die andere mensen het af laten weten, maar volgens de eigenaresse van de stal waren ze wel vrij positief.. Peelie schreef:heey heey... ben ik weer...
Lekker op stal geweest... (nouja lekker)
Heb ik de bak gereden maar er was iemand met een paard aan het rondstappen en iemand aan het rijden die pas voor de 3e keer op een paard zat... Het was heel druk dus..,.
Uiteindelijk even bitloos naar buiten gegaan (met bit gereden in de bak). En toen eindelijk een beetje fatsoenlijk kunne rijden ondanks dat ze super heet was.
Toen we weer terug waren wou mijn broertje er ook nog even op. Dushij mijn cap op en dan krijg je zoiets:
Echt SUPER schattig
Ben je niet bang dat hij hem ineens smeert en je broertje er dan af kukelt? 

Had je idd niet wat schrik...

Al een geluk gaat die zelfs niet lopen zelfs al steekt er een bij in haar bil
die is 1,48 a 1,49 En dan Ian (zo heet mijn broertje) van 1.25 er op
Zelfs met er op is HUGE op het moment

appiej schreef:Graag gedaan hoorThnx Ninthe, dat je al mijn mailtjes hebt beantwoord enzo!!
Vind het leuk dat ze nu lekker bezig kan gaan! Wist je trouwens dat ze zusjes zijn? Ze hebben dezelfde vader
Ik wens je heel veel succes met haar!!

Super he mijn stal
ik wil komen kijken... Maar ik ebn bang dat mij pa niet zo lief is om mij te brengen...

Of heb je me geblokt kan ook

heb menu aangemeld

!

maar ja die zijn drachtig, zij niet