Noran heeft een onwijs mooi bruin zadel en hoofdstel! En het staat 'm zo mooi!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Joke welkom, je hebt echt een luek profiel! En die haf is ook niet mis
Jotee schreef:Haha, grappig!
Noran heeft een onwijs mooi bruin zadel en hoofdstel! En het staat 'm zo mooi!
Jotee schreef:Wat voor zadel krijg je?
Anseltje schreef:Ik ga ervandoor, mn konijn eten geven en naar bed. Ik doe het hok morgen wel uitmesten.
Ciao allemaal
En pb me op de link waar meer foto's te zien zijnof krijgen we een speciaal topic??
SmeeJ schreef:Viiiet, maken we een eigen topic?
Jotee schreef:Ik heb 2e kerstdag voor het eerst ergens anders in een binnenbak met Noran een onderlinge wedstrijd gehad. De eigenaresse deed ook mee, maar bij de paarden. Ik moest dus als eerste starten en dus met hem de bak verkennen. Ik was dood zenuwachtig, misselijk en weet ik het allemaal. Eenmaal met het inrijden vond Noran het ook hartstikke spannend. Hij had behoorlijk het gas aan en was ontzettend allert op alles. Door dat werd ik zelf wat angstig en heb ik niet super kunnen inrijden. Tijdens de proef deed ie het hartstikke netjes op een paar puntjes na. Voor m'n gevoel gin ghet vet ku.t maar omstanders vonden het hartstikke netjes gaan! Met de prijsuitrijking bleek dat ik 2e was geworden met 186 punten. En dat had ik helemaal niet verwacht. Ben zo blij en trots op Noran!
lotteluvah schreef:Ik ga morgen proberen om tjel heerlijk bitloos op lot te laten huppen
Jotee schreef:lotteluvah schreef:Ik ga morgen proberen om tjel heerlijk bitloos op lot te laten huppen
Ook zonder zadel? Ik zie me dat me Noran zo 123 nog niet doen!
Jotee schreef:Heeft iemand hier trouwens een appeltjes groen sjabrak op z'n haffie liggen? En misschien daar een foto van?
SmeeJ schreef:Zal ik ff foto's maken?