Monica_86 schreef:slovehaffie schreef:Ik gaa
Want over halfuurtje word ik opgehaald om te zwemmen
en nu gaa ik aan me soepiee![]()
Doeii
tsss jij vreet ook altijd soep heh
Have fun met zwemmen
Tjaa ik ben gewoon soep verslaafd ofzo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:slovehaffie schreef:Ik gaa
Want over halfuurtje word ik opgehaald om te zwemmen
en nu gaa ik aan me soepiee![]()
Doeii
tsss jij vreet ook altijd soep heh
Have fun met zwemmen
lotteluvah schreef:Ik heb een zo goed als verkocht dus dan mag ik weer een nieuwe.
lotteluvah schreef:Wat zijn jullie gezellig
TjelleBieb schreef:Haaaaaaaaaaay lekker Anusjes van me!
Ik ben al 1½ dag gestopt met roken, en het bevalt me nog goed.
Alleen in de pauzes zit je er alleen een beetje mee aangezien iedereen rookt, maar ik ben sterk.
Wentos schreef:Goedemiddag allemaal! Hoe is het hier?
Zo ik leef ook nog.. Woensdag druk met werk en voetbal en gisteren wezen shoppen![]()
moet vanaf 147 bijlezen.. maar dat red ik nu niet meer in m'n pauze.. of is het alleen maar race onzin??
Zo ik leef ook nog.. Woensdag druk met werk en voetbal en gisteren wezen shoppen![]()
moet vanaf 147 bijlezen.. maar dat red ik nu niet meer in m'n pauze.. of is het alleen maar race onzin??
TjelleBieb schreef:Haaaaaaaaaaay lekker Anusjes van me!
Ik ben al 1½ dag gestopt met roken, en het bevalt me nog goed.
Alleen in de pauzes zit je er alleen een beetje mee aangezien iedereen rookt, maar ik ben sterk.
Wentos schreef:ja, dus dat is 70 blz!!! poe, dat red ik niet in m'n pauze hoor. haha.
Tjels en Dorien!!!!!
Wentos schreef:ow, moon kwam er ook nog tussendoor!!!!
haha.
Ik ga wel proberen of ik vanavond nog even kan bijlezen, maar dan moet ik ook nog boodschapjes doen, en morgen taarten maken en verjaardag van de buurman van m'n vriend die wordt 65 en zondag ben ik zelf jarig, dus hoop dat ik nog tijd over heb dit weekend