Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kekaro schreef:ja inderdaad ! dan maar de duurdere....wat is nou 20 euro op een paardenleven
Lous schreef:Ik gaat zo ff boodschappen doen , heb echt een gigantische nadorst
Lous schreef:Het was het waard, het was supergezellig en hebben echt reuzemazzel gehad
Lous schreef:Janice gaat nu trouwens definitief naar een andere stal.
Lous schreef:Ze gaat samenwonen met haar vriend in Nieuwerkerk a/d ijssel. Dat is geen probleem, de afstand is niet veel groter. Maar ze heeft het niet meer naar haar zin bij ons op de manege. Het is niet gezellig meer vind ze.

Monica_86 schreef:?? bedoel je mij, hoe bedoel je dan?Bianca hoe laat moet jij rijden morgen
Monica_86 schreef:1 tube in drie maanden.ff vraagje hoeveel wormkuur geven jullie jullie haf??? Ivm gewicht
Monica_86 schreef:ik wissel hiermee. De veearts neemt het meestal mee, kijk eigenlijk nooit naar het merk. Maar hij wisselt wel, dat is beter.welk wormmiddel gebruiken jullie??
Hilde_q schreef:maatschappij vond ik ook altijd saai, wel makkelijke les. Naar knollies is altijd leukHeeik heb nou maatschappij
Hierna gs en dan z.s.m naar de knollies; nienke en odorijke rijden

Lous schreef:Ja vind ik ook. Niet dat ik haar zo vaak zie. Maar Jive en Nicky hebben altijd een haatliefde/verhouding gehad. En in die bijna drie jaar dat we er nu staan heeft Jive al 2 keer gehad dat zijn buurman/buurvrouw weg ging. En dat wordt nu dus de derde keer
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ja vind ik ook. Niet dat ik haar zo vaak zie. Maar Jive en Nicky hebben altijd een haatliefde/verhouding gehad. En in die bijna drie jaar dat we er nu staan heeft Jive al 2 keer gehad dat zijn buurman/buurvrouw weg ging. En dat wordt nu dus de derde keer
jammer joh, ook voor Jive... waar gaat ze nu dan naartoe?