Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dlientjuh schreef:hallo voor een envelop betaal je geen 6.20!
echt gewoon vaag
janice schreef:Ja woensdag al, maar toen kwam ze er zogenaamd achter dat ie niet in een enveloppe paste, en ze vond het maar vreemd dat ik daar geen pm over had gekregen!
dlientjuh schreef:heb je al een mod ingelicht?
daar koopt nu echt niemand meer van geloof ik janice schreef:Ja woensdag al, maar toen kwam ze er zogenaamd achter dat ie niet in een enveloppe paste, en ze vond het maar vreemd dat ik daar geen pm over had gekregen!
Monica_86 schreef:janice schreef:Ja woensdag al, maar toen kwam ze er zogenaamd achter dat ie niet in een enveloppe paste, en ze vond het maar vreemd dat ik daar geen pm over had gekregen!
Oh jah...
Je hebt toch niet bij ene Nikitaatje hier op bokt gekocht??
dlientjuh schreef:nee niet nikitaatjedaar koopt nu echt niemand meer van geloof ik
sunnyboy04 schreef:janice schreef:Ja woensdag al, maar toen kwam ze er zogenaamd achter dat ie niet in een enveloppe paste, en ze vond het maar vreemd dat ik daar geen pm over had gekregen!
w8 is, suus had dat ook, of was jij die ene met dat hoofdstel voor 56,20 ?
janice schreef:Nee voor de naam pm je maar hehehe, ze verkoopt trouwens nog steeds spullen hier op bokt dus weet waar je evt op bied!
????
maar ze had toch liever haar geld terug janice schreef:
Ja die roze!
dlientjuh schreef:een vriendin van mij had voor 90 euro van haar gekocht! en ze werd ook opgelicht
sunnyboy04 schreef:kyrtjj schreef:Ik wil ook scheren.. maar instructrice vind dat geen goed idee.. maark zit nu met een pony die onwijs snel bezweet is.. maar k moetnaar bed..
Schatje, niet gaan
Waarom zegt je instructrice dat dat niet zo goed idee is?
Dat maakt toch eigenlijk niet uit. Zolang als ie veel op weiland staat, maar met pak dekens op heeft. desnoods scheer je maar een gedeelte?
DoeiiiSlaapze Kyrr
ik ga nu ffmn schoen zette en dan naar bed
dlientjuh schreef:een vriendin van mij had voor 90 euro van haar gekocht! en ze werd ook opgelicht
dlientjuh schreef:gelukkig reageerde nikitaatje na een hele tijd op de pm's van de moderators en heeft ze het pakketje toch uiteindelijk ontvangenmaar ze had toch liever haar geld terug
kyrtjj schreef:sorry schat..ik ga nu ffmn schoen zette en dan naar bed
![]()

sunnyboy04 schreef:janice schreef:
Ja die roze!
OMG. dan betaal je een berg geld..
Ik zal idd snel de mods inlichten.
Maar euh, kun je niet haar naam en plaatsnaam in dr pro opzoeken. en dan kijken in www.telefoongids.nl , laat je ouders maar bellen. Desnoods kom je langs
janice schreef:Heb alle info uit haar profiel gehaald voor het weg is, ga echt aangifte ook doen!