HAHA ja he Maarja ik ben pas einde vd maand weer in limburg(moet eerst hier in rotterdam gaan afrijden en ik heb lessen ) en daar staatie dus hoop dat hij dan nog niet weg is maar voor zover ik weet is er meestal niet al teveel animo voor hengstenveulens dus even afwachten dan maar en anders vind ik wel weer wat anders leuks
Maar mocht het door gaan dan krijg ik hem waarschijnlijk van mn vriend
Lekker hoor zoon bosrit hoop dat ik dat met jade ook lekker kan doen want hij staat nu gestald in een bosrijke omgeving Ik heb lekker binnen gezeten vandaag en film gekeken mn vriend was het weekend ook gezellig hier en die is weer weggegaan vandaag want hij moet morgen natuurlijk werken ...
Ja hij is leuk maarja wie weet istie wel weg voor ik weer in limburg ben Vind het gewoon leuk een wat kleiner ding tis lekker hanteerbaar hij word net zo groot als mn vorige pony . Lijkt me ook wel leuk om heb bv voor het karretje te kunnen zetten .
Maarja ben voorlopig nog in schiedam en het belangrijkste is nu mn rijbewijs afmaken en halen
thanks djuulsie ik hoop ook echt dat ik het haal kan ik gewoon lekker elke dag met de auto naar de paarden toe Ik denk dat ik morgen even mn examinator bel om nog een tussentijdse toets te kunnen reserveren dat geeft volgesmij toch wat meer zekerheid...
ik heb gister mijn M2 debuut gemaakt met bianca en het ging echt super goed met 182 en 184 werden we ook nog eerste tussen de kwpners en frienzen hahaha super trots op me knapperd