Nou, mijn ouders zijn terug met Easy, ze heeft FSF... Die ziekte wara ik net info over heb geplaatst. Easy gaat er niet zo uit zien (als het goed is). Maar ze komt uiteindelijk te overlijden haar falende nieren en lever...
Pitbull was verbode, maar mag sinds 2 jaar weer geloof ik..
goldens zijn saai... Wij hebben altijd dominante rassen gehad rotweiler en rot kruising, we hebben ook ooit een boeféé (hoe schrijf je dat ) gehad (wat een scheetje was dat) en nu dus scharpeis
en mijn moeder heeft heeeeel vroeger een pit gehad, vandaar de voorliefde voor de dominante rassen
Ja wij hebben hier heel vaak kleine kinderen over de vloer, buurkinderen enzo, en dan vinden we het fijner om een hond te hebben die gewoon alles leuk vind! Maar een baas gerichte hond lijkt me ook heel gaaf! Maarja, Moose is echt zo'n knuffelbeest (: En naast Nib, mijn tweede goud!
Uhm tjah, wij leggen gewoon uit dat je onze hond niet kan aaien, dat je moet wachten totdat ze naar jou toe komen. Het zijn onwijs lieve honden, asl jij ook maar lief bent voor hun
Ja dat kunnen wij dus moeilijker met die kinderen.. Die zijn echt van HOND HOND HOND En moose van KINDEREN KINDEREN KIDNEREN! Hij heeft vroeger ook altijd bij de kleuterklassen gezeten als knuffelhond bij voorleesuurtje hahaha
Ja klopt, maarja alle honden zijn zoals je ze behandelt, hetzelfde als bij paarden..