knabbelgirl schreef:Ticcie schreef:Hier ben ik weer!
Wel hé, gister was ik te ziek om te rijden met Ticcie en daarom ging ik gewoon met zijn winterdeken nog aan wat rondstappen in de piste.. Gewoon hoofdstel aan en rustig wat stappen.. Er had iemand les met haar pony (Kasper) en er reed nog een Shetlandpony (Jumper) ook. Ineens gaat Kasper gaan lopen, dat meisje valt eraf en ja, ik was weer het slachtoffer! Stond dichtbij een hoek en Kasper bleef naar die hoek komen en constant achter Ticcie passeren die natuurlijk altijd begon te bokken, ma da's nie leuk hé als je er zo zonder zadel enzo opzit! Nja, heb mij dan wat naar achter gesteld dat ie niet meer kon passeren, komt die pony voor hem lopen en begint hij te steigeren..Ik heb daar zo'n schrik van hé!!!
Dank je, Babs, om te luisteren naar men avontuur.. IK had zo'n schrik dat ik ging vallen!
he bah das niet leuk xeniahoe is het afgelopen?
Wanneer ie weer rustig was (door stem en aaien enzo) ben ik afgestapt, heb ik hem op de hoefslag gezet, die pony in die hoek gedreven en hem daar probere houden en hem dan zelf kunnen pakken (terwijl er nog 5 anderen in de piste liepen..) Gelukkig slaat Atlantic niet naar andere paarden en hebben we hem zo kunnen insluiten..