Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kyrtjj schreef:Ik wil ook scheren.. maar instructrice vind dat geen goed idee.. maark zit nu met een pony die onwijs snel bezweet is.. maar k moetnaar bed..

Slaapze Kyrr
Monica_86 schreef:janice schreef:
Hey hey![]()
Leuk Janice
dlientjuh schreef:neeeeeeeeeh doe dan maar die gele die jij hebt
, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
sunnyboy04 schreef:janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
Wat is dr gebeurt dan?
Monica_86 schreef:janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
heb je die nog steeds niet??
janice schreef:Nee, ze zou hem nou vandaag op de post doen, en mij de verzendcode sturen! Dit is niet gebeurd! Heb haar nu vandaag al 2 pms gestuurd maar geen reactie natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Monica_86 schreef:janice schreef:Nee, ze zou hem nou vandaag op de post doen, en mij de verzendcode sturen! Dit is niet gebeurd! Heb haar nu vandaag al 2 pms gestuurd maar geen reactie natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Balen..
is ze wel online geweest???

dlientjuh schreef:kyrtjj schreef:Ik wil ook scheren.. maar instructrice vind dat geen goed idee.. maark zit nu met een pony die onwijs snel bezweet is.. maar k moetnaar bed..
jou pony zou ik echt scheren! wat een ongelooflijke wintervacht heeft hij zeg
3 jaar geleden stond hij nog zonder dek in de wei, dan was het pas een knuffelteddy !!!
Hij heeft pas 2 jaar geleden voor het eerst een deken op gekregen, omdat ik toen naar een manege verhuisde met 'm waar ze het wel aanraadden, aangezien hij zo'n dikke vacht kreeg en dan staat hij zo te zweten, en aangezien die stal direct aan het duin grenst waait het daar dus hard, en vat je paard ook sneller kou.
Dus zodoende, is er een deken gekomen. Het eerste jaar dat ik hem had, 3 jaar geleden, stond hij nog in de wei zonder deken. Dit was omdat hij dat bij zijn vorige baas (Vicky @ bokt) ook nooit had, ik stond bij haar in de huur toen. Over een deken had ik toen nog niet zo nagedacht, hij kreeg toch zo'n enorme vacht...
Nu vind ik een deken wel een stuk handiger, maar als hij daarmee dan staat te zweten in de stal op de nieuwe manege is dat ook niks, vandaar dat ik mss wil gaan scheren.
Het probleem is alleen dat ik niet weet hoe hij erop zal reageren... Hij vindt de manenspray soms al niks, dus...
dlientjuh schreef:nou je krijgt hem wel hoor!!! zo niet dan zorg ik daar persoonlijk voor!![]()
kan je me even het topic pm-en
janice schreef:Ja!!!
Monica_86 schreef:janice schreef:Ja!!!
maar ze zou hem toch al veel eerder opsturen naar je??
dlientjuh schreef:huh hoe?