Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kyrtjj schreef:Ik wil ook scheren.. maar instructrice vind dat geen goed idee.. maark zit nu met een pony die onwijs snel bezweet is.. maar k moetnaar bed..
Monica_86 schreef:janice schreef:
Hey hey![]()
Leuk Janice
dlientjuh schreef:neeeeeeeeeh doe dan maar die gele die jij hebt
janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
sunnyboy04 schreef:janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
Wat is dr gebeurt dan?
Monica_86 schreef:janice schreef:Dat hoofdstel was ook mooi, wind me nog steeds op, bah wat ben ik boos
heb je die nog steeds niet??
janice schreef:Nee, ze zou hem nou vandaag op de post doen, en mij de verzendcode sturen! Dit is niet gebeurd! Heb haar nu vandaag al 2 pms gestuurd maar geen reactie natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Monica_86 schreef:janice schreef:Nee, ze zou hem nou vandaag op de post doen, en mij de verzendcode sturen! Dit is niet gebeurd! Heb haar nu vandaag al 2 pms gestuurd maar geen reactie natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Balen..
is ze wel online geweest???
dlientjuh schreef:kyrtjj schreef:Ik wil ook scheren.. maar instructrice vind dat geen goed idee.. maark zit nu met een pony die onwijs snel bezweet is.. maar k moetnaar bed..
jou pony zou ik echt scheren! wat een ongelooflijke wintervacht heeft hij zeg
dlientjuh schreef:nou je krijgt hem wel hoor!!! zo niet dan zorg ik daar persoonlijk voor!![]()
kan je me even het topic pm-en
janice schreef:Ja!!!
Monica_86 schreef:janice schreef:Ja!!!
maar ze zou hem toch al veel eerder opsturen naar je??
dlientjuh schreef:huh hoe?