Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JastieHorse schreef:Op marktplaats staat een mooi boomloos westernzadel te koop. Nieuw model maar wel merkloos geloof ik.
Ik ben aan het sparen voor een massimo..Marit is veeeeelste breed voor een "normaal" zadel.
JastieHorse schreef:Paarden met een gevoelige rug doen het niet goed met een boomloos zadel hoor..En eerlijk gezegd erg dom dat je geen geld uit wilt geven aan een goed passend zadel!!! Zo verkloot je haar rug nog meer en kan je misschien over een aantal jaar niet eens meer rijden..of misschien nog wel erger!!! Ook voor brede paarden hebben ze speciale zadels...
Marlis schreef:Voor peeps? Nee hoor echt niet, zijn al vak zat zadelmakers geweest een boomzadel is gewoon geen doen op peep en heb geen zin om er geld aan uit te blijven geven terwijl het na een tijdje toch niet meer ligt en madame druplekken krijgt en een gevoelige rug heb. Heb er al 6 jaar ofzo dus daar genoeg in meegegmaakt ervaring mee. Boomloos met juist pad verkloot ik haar rug iig niet.
JastieHorse schreef:Oohja er is hier in de buurt droes..dus geen rhino. Mijn shetje is overleden aan droes dus ik maak me best wel zorgen....
_Bitje_ schreef:Avoond
Oke ik heb wel even wat te vertellen
Gehoortest: Vanochtend heb ik dus een gehoortest gehad, en ben ik helemaal onderzocht bij mijn oren en buis van eustagius (of hoe heet dat)
Maar ik ben dus alles behalve doof, ik hoor alle hoge en lage piepjes (maar dat wist ik ook wel) maar ze kwamen er achter dat ik een soort
filter-probleem had, dus een soort 'hoor-beperking' . Ik haal achtergrond en voorgrond geluiden door mekaar waardoor ik vaak dingen niet versta,
omdat de geluiden van de achtergrond, geroezemoes of bijvoorbeeld de wind, net zo scherp hoor als waar ik dus naar moet gaan luisteren.
Erg vervelend, en er kan niks aan gedaan worden. Wel was het verstandig om iedereen te vertellen over dat filterprobleem, zodat ze niet tegen me
gaan praten met de rug naar me toe, want dat kan ik hierdoor gewoon niet verstaan. En met tentamens een koptelefoon op zodat ik verder niets meer
kan horen.![]()
Tweespan: Tweespan was dus vanmiddag geweest, en we hebben echt heel veel zadels er op gelegd en al snel bleven er 2 over die voor zover goed lagen.
Maar ik weet niet wat Beau had, maar hij hield echt zijn hele lijf vast, nog nooit zo ernstig mee gemaakt. Kon dus niks met hem beginnen dus heb ook niet
goed kunnen voelen hoe hij reageerde. Ik mocht dus de KN Allegro voor een week proberen, echt enorm blij mee! Zit super alleen hopelijk vind beau dat ook!
Maar geen idee wat hij had vanmiddag, hopelijk heeft hij niets ernstigs ofzo, misschien vast gelegen in de box en nu stijf?![]()
Maar echt super opgelostEn als dit zadel niet goed is, dan weet ik het ook niet meer..
2e schildercursus: Ben vandaag dus voor de 2e keer naar die olieverf schilderles geweest! Heb een blanco doek meegenomen en dit plaatje ; westminster,
een paard van bokt als ik het goed heb.
Maar in 2 uren had ik zonder raster , een hele schets opgesteld, en bijna het hele paard afgewerkt![]()
Er gaat serieus een wereld voor me open, damn wat is olieverf toch goed spul! Laat morgen wel even een foto van hoever ik nu ben zien.
Maar voor het eerst in mijn leven vind ik een schilderij van mij een beetje redelijk gelukt