Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ging ik dus net met een vriendin die ik een tijdje niet had gezien bij de mac eten zegt ze spreek je dylan (die jongen ) nog wel is, dus ik zeggen nee weet niet meer waarom maar ineens nietmeer, en de terug weg kom ik thuis zit dylan hier thuis hahahahaha heeft hij hier zitten eten en zit hij hier al heel de avond
is ze scooter kapot hahahaha ik vind het allemaal wel lachen
Of is de foto op een droge plek genomen?
Pien_1 schreef:De va is net weer weg.
Hij heeft weer pijnstillers gehad en hij heeft via een neussonde 2 liter parafine gehad.
Nu is het verder afwachten en duimen dat hij opknapt, ze had het er ook al over om naar de kliniek te gaan.
Maar aangezien hij steeds gaat liggen zag ze dit niet echt zitten om hem in de trailer te zetten.
Vanavond en vannacht regelmatig kijken hoe het met hem gaat.
Zodra het slechter met hem gaat moet ik gelijk bellen.
Willen jullie allemaal duimen voor Val
Hij staat er nu echt heel zielig bij, heeft door de sonde een bloedneus.
Het is echt rot om hem zo te zien, helemaal als hij plat in stal ligt.

Voor de poes maar hopen dat ze niet zwanger is.. Edit, zie net de foto en ze is idd wel dikker geworden!
Zag de naam Willem staan en dacht even teruglezen in je posts, maar je rijdt nu dus bij stal van steenbergen? Wat leuk zeg, Katja haar geboorteplekje

gevonden die het springen onder het zadel met haar wil doen. Een stalgenootje die met haar eigen paard niet kan springen heeft zich aangeboden
heb daar me eigen verzorgertje staan, Marena dus.
en er is een topic voor beeldbewerking (weet zo niet waar die ookalweer stond) als je daar je foto plaatst is er wel iemand die hem voor je weg werkt

En die is van mijn ouders... Ondertussen is dat zo'n beetje mijn paard, en betalen zij alleen de stalling. Het is een godswonder als mijn moeder er wat mee doet... de laatste keer dat mijn vader er bij was, was toem matador bekapt werd, en dat is al weer ruim 3 maanden geleden... Dat is gewoon zonde van het beestje. En omdat hij niet van mij is, vind ik het gewoon jammer dat er dan minder mee gedaan word, alleen maar omdat hij niet van mij is... Uiteraard ga ik dan, als hij word verkocht, wel een deel van het geld terug vragen... Ik bedoel, ik doe er alles mee, ik ga hem inrijden, en heb er voor gezorgt dat hij mormaal aan een touw mee loopt, en vast kan staan enz enz...