Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hinke schreef:WAt vinden jullie btw van verenigingslessen? Ik ga me lid maken bij een rijvereniging in de buurt. Ze hebben een supermooie bakbodem, dat is voor mij alleen al een reden om lid te worden (zodat ik de galop daar kan oefenen). Maar wil eigenlijk ook mee doen met de lessen. Of zijn verenigingslessen alleen nuttig voor net beginnende ruiters?
Peelie schreef:Ik rij zelf bij een verreneging en ben daar een beetje uitgegroeit na 2 jaar. Ben opzoek gegaan naar prive lessen. Voor de springlessen ga ik wel naar de vereneging, maar dat is ook meer voor de beginner omdat ze rekening moeten houden met nivoverschillen. We springen dus nooit echt hoog oid...
verder gewoon voor het rijden rij ik daar omdta ik zelf geen bak heb.
Freya schreef:Stravero, gefeliciflapstaart ....
mensen ik wil nog een oproepje doen om te stemmen, we hebben er een conurent tussen zitten ... Je mag ook vrienden vragen om te stemmen hoor, geen probleem. Alvast bedankt.
Hinke schreef:WAt vinden jullie btw van verenigingslessen? Ik ga me lid maken bij een rijvereniging in de buurt. Ze hebben een supermooie bakbodem, dat is voor mij alleen al een reden om lid te worden (zodat ik de galop daar kan oefenen). Maar wil eigenlijk ook mee doen met de lessen. Of zijn verenigingslessen alleen nuttig voor net beginnende ruiters?