Tot straks hoop ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsii_mine schreef:![]()
Dat word flink lezen binnenkort!
Ik hoop op heel veel hulp van jullie hoor
Maar er is een vriendin bij me dus ik ga nu niet het hele begintopic lezen![]()
Dat doe ik morgen, maar wat ik zo snel heb gezien TOPPIE Hilde!
I'm proud at yah!
Babsie_Flash schreef:Welterusten! Tot later vandaag
Monica_86 schreef:wel irritant dat muziek steeds he-le-maal aant begin begint
lotteluvah schreef:
Deze is gaaf Xeen!
Hij kan echt lekker springen!
Ticcie schreef:Hier ben ik weer!Babsie_Flash schreef:
Xenia!! Wat heb je dan meegemaakt!!! Vertel!!
Wel hé, gister was ik te ziek om te rijden met Ticcie en daarom ging ik gewoon met zijn winterdeken nog aan wat rondstappen in de piste.. Gewoon hoofdstel aan en rustig wat stappen.. Er had iemand les met haar pony (Kasper) en er reed nog een Shetlandpony (Jumper) ook. Ineens gaat Kasper gaan lopen, dat meisje valt eraf en ja, ik was weer het slachtoffer! Stond dichtbij een hoek en Kasper bleef naar die hoek komen en constant achter Ticcie passeren die natuurlijk altijd begon te bokken, ma da's nie leuk hé als je er zo zonder zadel enzo opzit! Nja, heb mij dan wat naar achter gesteld dat ie niet meer kon passeren, komt die pony voor hem lopen en begint hij te steigeren..Ik heb daar zo'n schrik van hé!!!
Dank je, Babs, om te luisteren naar men avontuur.. IK had zo'n schrik dat ik ging vallen!
Ticcie schreef:Ik heb een bruin setje.. Bruine bandages doe ik ook bij mijn cognacachtig aan, dan nog zwart setje.. En ja, wit vo de wedstrijden hé.En dan heb ik blauw, donkerblauw, groen, beige, héhé.. Te veel! Ma ik leen er veel uit!
Ticcie schreef:Anseltje schreef:
Oew, da's idd schrikken
gaat het wel weer??
Ja, nu wel.. Maar ie was vandaag zooooo slecht hé, Atlantic.. Was zo verdrietig.. En dan ging het wat beter en geven ze eten, ja een door-eten-geobsedeerde Haflinger komt dan onnozel hé! Dus weer bijna gevallen..Misschien dat ik hem toch nog ga verkopen.. Ben er al tijdje over aan 't denken..