Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wel jammer...
(als je mij wilt zien afgaan haha). Nee ik denk echt dat ik er kan van leren, dat vind ik een prettig idee
onofficieel voor mij hoor
Peelie schreef:ik hen de 17 ook een wedstrijd... spanned :d
met allenmaal haffiesonofficieel voor mij hoor

ik heb er best wel heel er veel zin in... stiekem...
DivaMiep schreef:Ja inderdaad, die bedoel ik. Leuk Laura! En mystica: Ga jij ook? Is wel ver rijden voor jou zeker?
Naomi: Waar ligt Andijk precies?
Stravero schreef:naomimak schreef:
maar mijne is een merrie:p
waarschijnlijk gewoon geveolig in de mod door het ZZ voor de kar
Daar worden ze juist niet gevoelig van, maar 'minder' gevoelig![]()
naomimak schreef:DivaMiep schreef:Ja inderdaad, die bedoel ik. Leuk Laura! En mystica: Ga jij ook? Is wel ver rijden voor jou zeker?
Naomi: Waar ligt Andijk precies?
noord hollaad bij enkhuizen hoorn en zo

DivaMiep schreef:Maar Naomi, nou wee tik nog steeds niet of je wel of niet naar de hk gaat.:p Of heb ik daar weer overheen gelezen? :p

DivaMiep schreef:Gaaf Paulien! Van die wedstrijd! Dan kom ik kijken hoor! Het springen zag er ook goed uit! Zullen we als het wat warmer weer is weer eens een keertje afspreken?
Kitzbi: Mooi halster! Staat haar goed! Hoe gaat het met de wedstrijden?
Alle nieuwlingen welkom! Ik zag een superleuk veulen voorbij komen!
Mystica: kanje niet met een fokker die met de auto gaat meerijden ofzo? Dat is dan toch wel korter?
Ik ben echt druk in de weer met namen bedenken voor de aankomende babies! Echt heel moeilijk dit jaar!
kun je altijd Madeira nog bezoeken (en mij haha)
VivaLaVida schreef:
Mystica schreef:VivaLaVida schreef:
Succes
)

Peelie schreef:wat zonde dat je haar weg doet... ze lijkt veel op haar mams (vind ik)
ik ga maar eens afwassen en dan naar het paard.... en dan springschoenen passen
VivaLaVida schreef:Peelie schreef:wat zonde dat je haar weg doet... ze lijkt veel op haar mams (vind ik)
ik ga maar eens afwassen en dan naar het paard.... en dan springschoenen passen
ja klopt wel.. dit word ook zo'n topper ik weet het zeker.. diegene gaat er zoooveel plezier van krijgen.. wil echt dat ze heel goed terechtkomt!