Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Ik ga trouwens ook op kamp met Stolz
Lous schreef:En Ilona, ik heb dit topic ook geopend omdat ik babs een beetje zat ben.. ik weet het het is een openbaar forum, maar ik heb dit topic niet voor niets geopend eigenlijk
De hoofdreden waarvoor dit topic geopend is, is omdat de manier waarop er in het andere topic werd gepraat steeds op niveau van de gemiddelde leeftijd kwam en die was inmiddels 14 jaar. Dan is het voor mensen van 20 jaar en ouder een stuk moeilijker om mee te kunnen praten.
knabbelgirl schreef:vorig jaar met cross ben ik onder katie terecht gekomen
Kate vertikt om hekjes te springen, en daar moesten we over een hekje waar je normaal doorheen gaat, en dat kan natuurlijk niet, daar ga je doorheen ookal zit ie op slot(na ons kon die dat niet meer). 1e keer was op woensdag en kon ik er net opklimmen, 2e keer was op vrijdag met de keuzeles. En omdat ze mij een keer in het bos eraf heeft gegooid(maart en ik loop de rest van mijn leven met de gevolgen) flipte ik toen ze recht op een boom afging. Ik hing er een beetje onder/naast en toen heb ik me laten vallen, maar katie die ging toh opzij en toen galopeerde ze over me. Maar omdat ik de teugels vast hield was dat een paar passen lang. En ze schoof haar hoef onder mijn bodyprotector op mijn heup en mijn hoofd ook 2x
Ze voeren hooi, brok(pavo) en muslie
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:Kat is al 1½ jaar 13![]()
Haha nee, ze is 15(geboortedatum onbekend dus sinds 1-1-1993)
Bij mij dus ook
knabbelgirl schreef:[img]http://i234.photobucket.com/albums/ee246/emmaloveskatie/horsimokateemma1.jpg
xLariss schreef:SmeeJ schreef:Weetje, ik koop alleen nog een zweetdeken voor mirna.
En dan koop ik helemaal niets meer.
Hoelang hou je deze gedachte vol?
knabbelgirl schreef:Lous schreef:En Ilona, ik heb dit topic ook geopend omdat ik babs een beetje zat ben.. ik weet het het is een openbaar forum, maar ik heb dit topic niet voor niets geopend eigenlijk
De hoofdreden waarvoor dit topic geopend is, is omdat de manier waarop er in het andere topic werd gepraat steeds op niveau van de gemiddelde leeftijd kwam en die was inmiddels 14 jaar. Dan is het voor mensen van 20 jaar en ouder een stuk moeilijker om mee te kunnen praten.
ff een quote uit dat andere topic van lousOMG
Naomi_Haffie schreef:ja met jou ?
welke vind jij leuk dan ?die groene is ook wel leuk alleen heb al zoiets groen