TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:ik moet echt een nieuwe telefoonen dan wel eentje met bluetooth
Ik ook!
'T lijkt nou net alsof ik mijnes uit de ijstijd heb ofzo.
Zit amper wat op.
nou ik heb 2 telefoons... hihi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:ik moet echt een nieuwe telefoonen dan wel eentje met bluetooth
Ik ook!
'T lijkt nou net alsof ik mijnes uit de ijstijd heb ofzo.
Zit amper wat op.
TjelleBieb schreef:kyrtjj schreef:
welk maat halsterheb je dan gekocht? voor wie?
Ik had full bestelt voor Dolce.
Maar ze hebben X-full gestuurd, die is dus ECHT te groot.
Dol heb wel een groot hoofd, maar zo'n groot hoofd nou ook weer niet!
dlientjuh schreef:nou ik heb 2 telefoons... hihide ene heeft polyfonische ringetones en een grijs scherm en de ander een gekleurd scherm en dan een beetje polyfonische ringtonen XD
ik heb geen camara mp3 of wat dan ook
dlientjuh schreef:maar ik wi bluetooth , want dan kan ik foto's verzenden naar mijn computer
kyrtjj schreef:waar heb je gekocht ?Floris heeft een poedersuiker hoofd.. Kaak is een X-Full en de rest een Cob..
janice schreef:Gaat echt snel die pagina's!
kyrtjj schreef:dlientjuh schreef:maar ik wi bluetooth , want dan kan ik foto's verzenden naar mijn computer
Ik heb mobiel die via USB kabeltje foto's naar pc kan zetteMoet allleen nog het Kabeltje kopen
dlientjuh schreef:wij hebben een bluetooth sticky
TjelleBieb schreef:kyrtjj schreef:Ik heb mobiel die via USB kabeltje foto's naar pc kan zetteMoet allleen nog het Kabeltje kopen
ZELFS dat kan ik niet.
Kan nergens een kabeltje in.
kyrtjj schreef:tjeesz.. ben nog steeds niet bij de 2000 ..