Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

met kroon en zijn naam.Sita_ schreef:Superleuk zeg die setjes!
Ik ben mn setjesverslaving een beetje kwijt. Tot grote vreugde van mijn vriend én mijn bankrekening..
Willy heeft vandaag wederom 2 WP in t springen gehaald.. Hij had 64 en 69 punten, beide keren wel een balkje.. De oxers stonden best breed en daar had ie ff geen erg in.. Anders hadden ze echt hele dikke punten gehad, zeker in t tweede parcours. Maar maakt niet uit, ze waren daar alsnog 6e van de 35 starts ofzo.. Hij mag nu zijn sportpredicaat aanvragen!
En hij komt binnenkort dus ook weer lekker thuis.. De amazone blijft hem uitbrengen, ze gaan naast t springen binnenkort ook SGW starten..

.

kiddokids heb niet echt een verslaving, maar vind het wel leuk om te zien.

tot ergernis van mij man hahahha..
haha
kan niet wachten tot me zadel verder wordt aangepast aan mij!

mooi setje!

Super hoor dat je weer lekker kunt rijden.
http://www.ej.nl/popup.aspx?SupplyImage ... staRed.jpg geen verzendkosten tot 12 feb. bij de EJ zolang het in NL wordt verzonden + boven de 25 euro is
(heb ook nog halstertouw + springtouw er bij besteld).
?
, ditmaal gastronomie en etiquette workshop gegeven vanuit Hoger Hotelonderwijs aan Havo leerlingen. Jaja ben toch best veelzeidig als bedrijfseconomie student

), was er nu ook op voorbereid en had dr express wat ronder ingesteld zodat ik dr wat beter kon handelen.. Morgen maar weer proberen op de normale manier met wat meer lengte in de hals..
maar uiteindelijk liep ze heel fijn
wat voor medicijnen slik je nu? Haha die Damella 

blauw staat mooi! Heb ook zelf 2 blauwe dekjes