In den haag was het droes volgens mij.. Het inenten van rhino moet 2 tot 4 keer per jaar wil het effect hebben. Oftewel er valt weinig tegen te doen. Naja ik hoop maar dat het niet onze kant op komt.
nts19
Geplaatst: 05-10-11 12:37
kreeg net een telefoontje van de DA kan je over een half uur op je land zijn? we komen don diablo doen! ze ballen gaan eraf.. als die die heeft! en ze worden gelijk gechipt!
zo ik moet vanavond dus even teruglezen vanaf bladzijde 189.. ik ben de laatste tijd heeel druk geweest. afgelopen zondag 16 geworden, en afgelopen maandag scootertheorie gehaald ondertussen ook bezig met een bont veulentje! daar zal ik vanavond ook even een foto van plaatsen met GRIJZE ogen! dus tot vanavond!
ik peeps in de molen gehad, gelongeerd(anders kan ik niet normaal rijden, ze is zo druk sinds ze op de andere stal staat , gereden en los geweest. Helaas is ze nog steeds zo druk op de stal waar ze staan, en draait ze erg veel in de box.
Wat jammer dat peeps zo onrustig is maarja bij aad enzo kon lekker veel buiten zijn enzo ze is het gewoon niet meer zo gewend veel op stal staan enzo...
ik ben zo even rijlessen
nts19
Geplaatst: 05-10-11 15:47
nog gefeliciteerd mandylfmarca!
nou alles is goed gegaan hoor met Don Diablo. Hij was al snel weg en snurken joh Ik hield lely vast maar dat hoefde bijna niet. ze heeft bijna heel de tijd naast me gestaan voor don.. echt zo lief! En elke keer kijken of alles wel goed ging dan ging ze met haar neusje hem aanraken! vond het zooo lief! Met opstaan wou ze hem helpen! maar alles gaat nu goed.. hij had alweer praatjes net dus ben naar huis gegaan.. ga nu ff een uurtje sporten.
succes daan.mijn auto moest om 2uur bij de garage zijn. Ben benieuwd wanneer ik wat hoor. Met apk moest wiellager vervangen worden maar met los tikken hebben ze de remschijf krom geslagen.dus hij zou zorgen dat t gemaakt wordt.en een maand motorische0garantie en hij viel 2x uit dus daar zou ook naar gekeken worden. Daan, ik denk ook dat t komt door t vele op stal staan en t weinige sociale contact. Fijn dat alles goed gegaan is alieke.
dan heb ik echt geluk bij mij op stal bij ons staan de paarden nog dag en nacht buiten straks gaan ze allen voor de nacht naar binnen. of het moet zulk slecht weer opgegeven worden of zijn als er echt niemand thuis is die dag dan blijven ze is 1 daagje binnen. ik sta er sinds 2009 en ze hebben nog geen 10 dagen binnen gestaan. ik ben echt supper blij met me stal. en de prijs is ook niet supper duur( er word gemest, ze worden gevoert (wat je wel zelf moet kopen of laten komen bij hun), de paarden worden binnen buiten gezet) en dat voor 120 euro in de maand.
nts19
Geplaatst: 05-10-11 20:27
spannend hoor afrijden!
hoop dat je auto snel klaar is en het normaal doet!
shilady: bellefleur is nog maar 2 ga pas volgend jaar rijden
pff heel veel huiswerk aan het doen. Sporten ging echt lekker! foto's komen morgen of vanavond. ligt aan hoe me huiswerk gaat!
Christadk
Geplaatst: 05-10-11 21:12
Shilady die eerste stal is wel goed betaalbaar zeg! Line waar sta jij ergens dan? En wat ben je paard maand kwijt incl stro enzo? Klinkt iig wel goed!
Ik ben echt blij dat ik nu eindelijk op een goeie stal sta..lang naar gezocht ook hoor. Wil Marit nooit meer 24/7 op stal hebben
auto is thuis:) alleen remschijf deed apk station moeilijk over en me vriend geen zin om wel niet spel te spelen dus dat doet me vriend binnenkort zelf:) zit nu op mobiel dus dalijk op pc bijlezen.