Ik heb van 8 tot 1, en van 6 tot 9 gewerkt. Da's echt niet fijn! Maarja moet eens in de week hihi dusja. Maar wel lekker dat ik smiddags naar de paardjes kan maarja met dit puntjepuntjepuntje weer kan ik niet rijden of longeren of losgooien of wat dan ook, alles is kei hard bevroren. Jammer maarja we kijken uit naar de lente/zomer.
Leuke foto's Lisa! Mooie cijfers ook allemaal Zit midden in mijn proefwerkweek en tot nu toe gaat het wel goed maar heb morgen frans, engels én aardrijkskunde. Heb heel de dag geleerd maar ken het nog steeds almaal niet dus dat wordt een ramp.. Maarja
Konden niet rijden vandaag, de bak was te hard. Wel lekker gewandeld met de andere haf van stal, Jacky. In de wei zijn het echt elkaars vijanden maar als ze samen buiten lopen of met rijden lopen ze allebei met oortjes naar voren..
leuke foto! wij wandellen nu ook alleen maar.. rijden is edht niet te doen me4t deze forst.. echt waardeloos.. Volgende week ga ik met een vriendin mee naar de manege waar zij lest,. als er plek is ga ik meerijden heb ik wel zin in heb echt al vet lang niet gereden.. ja vorige week kwartiertje gestapt.. klein drafje maar was haast niet te doen.. dus uurtje manege heb ik wel zin in alleen wel hopen dat ik niet zo'n slome manege pony krijg
Ik heb gewerkt op een stoeterij met zz licht en zz zwar paarden. Super cool. Mocht ik op een zz licht paard rijden dat al met 'pensioen' was. Ik kon alles met dat beest, maar makkelijk zijn ze absoluut niet. Ze zijn draken eerste klas en kennen een heleboel truukjes om maar onder het werk uit te komen.
Wow, k heb maandag gesprongen, super cool 'T ging zowaar goed!! Ik had gevraagd of ik op Apie mocht, de nieuw springende mini-fjord.. Maar ik zat op Daimy M'n hippe sweety Maflinger Ga zometeen n verslagje typen hoor! Eerst even bijlezen en schoolwerk doen...
Avalon_
Geplaatst: 27-01-10 11:20
Wervingscampagne voor oud-leden begonnen? Ik kreeg een PB'tje waarom ik niet meer kwam..
Zullen we weer een poging wagen? Aan jullie de keus..
tjah de weg naar de bak toe is door het dorp. Ik moet over een viadukt heen, de kans dat het gelad is is zooooo groot, ik zit er niet op te wachten dat Mara zig een blesuure verrekt, dus ook ik kan nogsteeds niet rijden...
Avalon_
Geplaatst: 27-01-10 11:36
Amanda schreef:
Wervingscampagne? Waar?
In mijn PB-box.. Ik ben degene achter sommige droge quotes in de opening.
En natuurlijk degene die mij een haflingerbokker maakt:
En eentje van vieze Maggy afgelopen week! Je kunt wel zien dat ze een boel binnen staan en ze behoorlijk onder het weer te lijden hebben. Hopelijk zet de dooi gauw in!
Ja Maggy is een ontzettend luxe haflinger. Een afstammeling van de duitse dekhengst Nokia en een ontzettend leuk karakter. Ik rijd en verzorg haar voor JitskeDeBoer @t bokt.
Ze heeft nogsteeds een beetje een buikje he.. Zonde. Ze ziet er verder weg goed uit!!! Hoe gaat het met Mette, is die nou eindelijk een keer afgespeend?