Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:
Ik ben in de wolken
lotteluvah schreef:Ik heb heeerlijk geredenNog nooit zo ontspannen. Heerlijk zadel
.
Alleen zo lelijk.
Heb foto's
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:jep precies
moei kijke
[VN] Ook Rhino geconstateerd in Belgisch Limburg
viet is dat niet aan de hand bij jou met die gestorven pony's?
Nope want alle bestaande ziektes hebben ze uitgeplozen en zijn uitgesloten.
Hilde_q schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen 175 en 185
Wentos schreef:Idd fijn viet.. Ben wel benieuwd hoe je lelijke zadel eruit ziet..
Wij hebben qua vliegendeken maat 195, maar ik denk dat Assunta een 185 ook wel past.(Let wel Assunta is ruim 1.50, denk dat een haf van 1.40 ofzo wel een 175 kan hebben) Wij hebben hem groter gekocht omdat we hem voor de kar gebruiken, over het tuig heen..
Wentos schreef:weten jullie wat ik net ontdekte.. Dat Assunta gewoon nog een teek heeft op d'r neus..
lotteluvah schreef:Ik heb heeerlijk geredenNog nooit zo ontspannen. Heerlijk zadel
.
Alleen zo lelijk.
Heb foto's
suusiejj schreef:Wentos schreef:weten jullie wat ik net ontdekte.. Dat Assunta gewoon nog een teek heeft op d'r neus..
owhheb je em eruit kunnen vissen?
lotteluvah schreef:lotteluvah schreef:Ik heb heeerlijk geredenNog nooit zo ontspannen. Heerlijk zadel
.
Alleen zo lelijk.
Heb foto's
@ suus
lotteluvah schreef:lotteluvah schreef:Ik heb heeerlijk geredenNog nooit zo ontspannen. Heerlijk zadel
.
Alleen zo lelijk.
Heb foto's
@ suus
Hilde_q schreef:suus welke maat heb je voor As ?
Wentos schreef:Suusiej!!!!!!! haha
nee heb hem er nog niet uit kunnen krijgen.. Als je alleen al naar Assunta's neus wijst gaat ze hem de hele tijd bewegen haha. Maf beest. Dus moet maar wachten tot m'n vader thuis is. Dan kan 1 iemand d'r neus stil houden en de ander de teek verwijderen.
Moet wel even goed, dadelijk blijft de kop erin zitten. Dus dan maar even wachten.
Hilde_q schreef:nienke is nogal stevig he dus pak een 185
lotteluvah schreef: