Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:vandaag heb ik zonder zadel op Flash gedressuurd, ging heel goedHij reageerde ook veel beter op mijn hulpen: hij voelde alles veel beter natuurlijk omdat er niet een zadel tussen hem en mij zat
Hilde_q schreef:dan weet ik het ook niet
Arm peerd![]()
misshcien toch een readingdat helpt bij heel veel mensen !!
Girlgamer schreef:We krijgen 1 nov weer een nieuwe stalgenoot bij! Een meisje met een fjord, ik weet niet hoe oud ze is. Wel cool, wat ze is een recreatie ruiter, dus misschien wel een nieuw buitenrij maatje.
SmeeJ schreef:
Naomi_Haffie schreef:pff ik heb die dekens gezien ,wat mooi zeg !
hoelang laten jullie die zweetdeken zitten, tot ze helemaal is opedroogt?
Naomi_Haffie schreef:zou het ook gewoo nkunnen, dat als ik savonds na het rijden de deken erop leg.. en dan de volgende ochten voordat ik naar school ga hem er weer af haal.. [ ze staan ongeveer 3 minuten van me huis fietsen vandaan ]
biancailona schreef:hilde ik kan eventueel als je in november hier met de masbos meeting wilt rijden wel een fjord regelenals je wilt, dat wou ik via msn zeggen gisteren
Hilde_q schreef:biancailona schreef:hilde ik kan eventueel als je in november hier met de masbos meeting wilt rijden wel een fjord regelenals je wilt, dat wou ik via msn zeggen gisteren
ja moet even kijken mag van ons mam niet naar beide meetings denk ik wanneer is die van het mastbos?
kekaro schreef:goeiemorgen allemaal !!
wat een leuke foto hihi lekker bekkie trekt ie
ik heb een two tone zweetdeken, babyblauw met donkerblauw, ik vind hem helemaal geweldig bij amigo
ik ga richting de nagelstudio, eindelijk weer mooie nagels !
dus tot laterrrr