Heb jouw ontwerp toen gepast en die ik nu heb en vond die van jou toen wat te shiny voor, omdat het rooster daar ook zit. Vandaar mijn keuze. Maar die is ook heeeeel erg mooi!
Het was ongeveer zoiets. Deze heb ik net zelf geconfigureerd. Vandaar de screenshots.
Ach, winnielove. Weet je wat het is. Ik igg. Werk me helemaal een slag in de rondte om de paarden te kunnen betalen. Zo'n kep de italia heb ik ook niet zomaar in mn kast liggen. Daar moet ik ook hard voor sparen.
En sterker nog, ik twijfel überhaupt om hem te halen. Aangezien Nash mij er soms nog wel eens heel hard vanaf gooit. Dan heb ik een hele duren cap die ik daarna niet meer kan gebruiken.
zoowww, die is gewaagd peelie... als ik daar mee zou durven rijden....
ja, ieder zn ding tog? en ik ben met je eens dat het erg balen is als je een cap van 200 euries hebt en je hebt er een mooie barst in zitten als j m een x laat vallen.....
Laatst een kennis van mij van haar oude paard gevallen na een simpel sprongetje. Maar haar KEP was wel mooi helemaal gescheurd. Buiten en binnenkant en zo bijzonder viel ze niet.
maessie
Geplaatst: 07-11-16 20:01
Ik zie mooie Kep's voorbij komen! Die zou ik ook nog weleens willen, ze zitten in elk geval heerlijk! Ik zit alleen vaak met de maat, val een beetje in de kindermodellen heb nu een casco, die is wel heerlijk licht!
Ik ben wel heel voorzichtig met vallende caps. De schaal die erin zit is zo gemaakt dat er haarscheurtjes in komen als hij valt. Hiermee verspreid hij de kracht die op de cap komt met vallen, dus minder druk op 1 punt. Als een cap al een keer is gevallen, en je zou op dezelfde kant weer vallen, dan kan hij veel minder opvangen, doordat die haarscheurtjes er al in zitten, en krijgt je hoofd dus meer te verduren.. Ik ben dan toch maar liever zuinig op mn hoofd!
Flicka12
Geplaatst: 07-11-16 20:07
maessie schreef:
Ik zie mooie Kep's voorbij komen! Die zou ik ook nog weleens willen, ze zitten in elk geval heerlijk! Ik zit alleen vaak met de maat, val een beetje in de kindermodellen heb nu een casco, die is wel heerlijk licht!
Haha nou dat is beter dan maat 60 hebben, die er vaak nieteens is...
Van een keertje uit de kast vallen, zal het nog wel meevallen. Maar ik ben nu al een paar keer heel lelijk van Nash af gevallen, waarbij ik ook in het ziekenhuis ben beland. Dat waren geen gracieuze landingen zeg maar.
een klein hoofd is altijd nog beter dan een groot hoofd ( zoals ik ) zo irritant dat je bijna geen caps enzo past....
gelukkig ben ik nog maar 2x van Winston afgevallen.... ( klop, klop ) en nog nooit zo hard dat ik in het ziekenhuis lag gelukkig.... hoop ik ook nooit mee te maken....