Pernille : leuk dat het zo goed gaat ! Zo zie je dat je alles op je gemak doet en op eigen tempo dat je paard je ineens kan verrassen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_97 schreef:ik zal morgen even een berichtje plaatsen hoe het hier gaat met Vrouwke.
ik heb vandaag in ieder geval een super leuke dag gehad! we hebben stalweekend.
Kim_97 schreef:Hoe het hier gaat! :
Dressuurmatig gaat het niet helemaal lekker, in de les gaat het wel goed omdat m'n instructrice me dan kan helpen, maar als ik dan op stal alleen rijd lukt niet zo goed. Ik weet waar het probleem ligt, dus dat scheelt. Ik rij met te veel spanning, waarbij ik op mijn linker teugel veel meer druk heb en Vrouwke hierdoor gaat kantelen met haar hoofd en niet de goede stelling wil en kan geven. dus puur een oefen-puntje voor mij zelf.
Na de blessure die we hebben gehad, daarna ook nog koliek kregen we nu ook nog een hoefzweer. gelukkig bijna geen last van gehad, maar 2014 is dus niet helemaal ons jaar geweest!
Gisteren heb ik een hele gezellig dag met stalweekend gehad! allemaal leuke spellen gedaan en vooral veel gelachen!
Vandaag Vrouwke weer gereden. Het was zo'n lekker weer dus ben lekker op buitenrit geweest samen met een vriendin.Vrouwke was lekker fanatiek!
![]()
Wij willen Vrouwke ook heel graag voor de kar gaan/laten beleren.
Kim_97 schreef:oh haha toevallig. het is wel echt heel vervelend! voor Vrouwke sowieso maar ook voor mijzelf. als je ooit de gouden tip hebt gevonden wil ik die graah weten!haha
Naomi_Haffie schreef:Welkom tara
Heeft iemand van jullie een myler bitje?