Wat lopen hier toch een slimme mensen op het forum, mooi cijfers hoor!
Kom ik aan met m;n dikke 5,8 voor frans haha. Maar was een digitale toets, en ik had alle woorden en grammatica goed, maar dan bijv een komma teveel ofzo. Lerares had erna gekeken en zei dat het zowieso wel omgedraaid, dus 8,5 werd haha
Heb Nibs tuig helemaal schoongemaakt, en even een neusbontje gekocht. Nib heeft een enorm hoofd en bijna geen neusriem past, deze past goed alleen er steekt iets in z'n wang, dus hij past niet perfect ;p, met neusbontje erom heeft hij minder last van!
Haha ik werk liever dan op school zitten, nu moet je al die vakken verplicht volgen terwijl je de helft later niet meer nodig hebt! En door -12 gevoelstemperatuur -20 graden naar school fietsen..
Frans had ik vorig jaar ook altijd een 4 omdat lager niet kon Nu gaat gelukkig wat beter, ofnouja.. Ik doe wat beter me best, we hebben 1ste&2de is hier in het dorp, en je zit de hele dag in het OLC te niksen. Is een ruimte van 3/4 bak groot, met tafels stoelen en kastjes met schoolboeken ed, en daar kun je dan je 'weektaak' maken, haddengeen hw enzo. Maar na 1 dag had je je hw al af, dus de rest van de week was het een speeltuin..
In derde havo/vwo moeten we naar Groenlo 10km verderop, en daar is gewoon het oude systeem, VEEEEEEL fijner!
Leuk! Veel plezier met de les, loop je stage bij manege of stal ofiets? (:
Liiisaaa
Geplaatst: 26-01-10 20:18
Heb wat foto's van zaterdag van stalgenoot gekregen! Ben echt erg blij met dit beeld Loopt lekker ontspannen naar beneden, en het geeft gewoon een goed beeld na ons dipje
Hartjess Hier werd Nib vrolijk, we waren polebenden en hij vind dat zo leuk!
Moet vooral erg letten dat ik mn benen niet te ver afsteek, beugels kunnen wel gaatje langer. Maar ben super trots op Nebeltje
Zielig ding he Eigenlijk wou ik zo'n playboy ding, maar kon het niet laten er een hartje op te doen, maar eigenaresse vond 4 hartjes veel leuker haha Maarja, zodra we het zat zijn kunnen we ze er altijd nog afhalen! Maar in kader van carneval wil ik evt als penny meisje gaan..
Gelukkig mag je nog wel rijst enzo eten, heb je tenminste iets voedzaams binnen! Haha ik ben niet zo slim hoor, maarja misschien dat drinken ook wel slecht was ofzo