lotteluvah schreef:Amber is hot
Hijs voort eerst in de winter supermooi! normaal is ie niet zo, maar dit jaar issie super!!
HEEEEEEEL donker en niet haar wat alle kanten opspringt maar gewoon in model blijft en glanst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Amber is hot
SmeeJ schreef:Een imperial riding ehm baaabs welke.
Van ?, en die neemt babs voor me mee
Nee 2e hands.
Krijg je straks.
volgende week.
Babs neemt er ook een, was nl 2 voor 100 euro
SmeeJ schreef:Nee, bij bas haar ouders.
SmeeJ schreef:Nee, bij bas haar ouders.
Babsie_Flash schreef:SmeeJ schreef:Nee, bij bas haar ouders.
is dat je vriendje?
SmeeJ schreef:Daar krijg je toch geen berichten voor?.
Babsie_Flash schreef:Hebben we op MSN besproken, vandaar dat je het hier niet terug kon lezen...
Babsie_Flash schreef:net boven Utrecht, gaan we morgen koffie drinken
SmeeJ schreef:Phoe, ik kon nog net me inhouden voordat rolf ze niet meer ging ophalen
Monica_86 schreef:ehm trouwens [SK] Laatse Letter, Eerste Letter! [NIEUW] passen jullie wel op, pagina's vollullen daaro wordt opgevat als berichtenaantal opkrikken dus pas op voor een OW
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:ehm trouwens [SK] Laatse Letter, Eerste Letter! [NIEUW] passen jullie wel op, pagina's vollullen daaro wordt opgevat als berichtenaantal opkrikken dus pas op voor een OW
Ik snap alleen niet wat dat uitmaakt: berichten aantal... waar gebruik je dat voor? Krijg je dan bepaalde voorrechten?
Monica_86 schreef:nee geen idee.. daardoor is ons toppic al zovaak gesloten om geweest
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:nee geen idee.. daardoor is ons toppic al zovaak gesloten om geweest
SmeeJ schreef:Heeft babs wel
lotteluvah schreef:Vreselijk![]()