pfff schoolgeld is nog niet afgetrokken. Vind ik niet zo lekker. Nu weet ik niet waar ik aan toe ben Zou vandaag eraf gaan, hoop dus dat dat morgen gaat gebeuren.
OMG was zo grappig zoe wilde op goos zitten gewoon om te kijken toen ging hij lopen en toen enorm bokken toen viel ze eraf maar gelukkig had ze niks en toen d8 ik goh waar heb ik dit eerder gezien hij had het dus eerder gedaan zadeltje ok.. maar ben benieuwd hoe het inrijden gaat
Hey moon, Wat wast allemaal met Ambertje..? Hij is toch niet gewond..? Of jij..??
Nee hoor
Hij was vanmiddag geënt en was hier nogal opgefokt van. Normaal trekt ie zich hier niks van aan, maar nu wel. Komt doordat ie paar maanden terug die chip kreeg, wat hem erg pijn deed. En hij herkende die DA gelijk, dus hij was nogal geflipt zeg maar.
Toen deed ik em paar uur later ff aan de longeerlijn, nou nie normaal Hij was aan het trekken en raar doen Normaal is het de eerste rondjes ff ouwehoeren, maar nu echt heel erg. Trok dus steeds en ik kon em maar net houden... had ik em flink op zn kop gegeven en deed ie paar rondjes superbraaf. En ineens trekt ie weer en sprong zo door het draad en flipte helemaal Helemaal druk enzo.... Ik met em stappen en elke keer als hij weer wilde wegtrekken gaf ik beetje druk op longeerlijn en dat ging prima. Heb em maar niet weer gelongeerd, maar dus op beide kanten aantal rondjes gelopen totdat ie braaf was. Morgen helpt pa me ff, want die is toch wat sterker dan ik.
Denk dat ie het doet omdat hij ECHT aan het werk wordt gezegd en hij er nu een beetje tegenin gaat.
Verder zei de DA dat hij er perfect uit zag dus super!
Ik ga ook slapen denk ik dan maar, tot morgen kweenie wanneer want morgenochtend school, morgenmiddag amber, morgenavond divoza daarna denk ik
Hmm balen dat ie dat deed! Miss. werd het een beetje te veel voor hem..? Anders moet je ook een longeercirkeltje afzetten in de bak, doen we met Lady ook En ik laat hem altijd even staan voor Anneloes