Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vakantie ofzo oke. Maar als je gewoon ff geen zin hebt en daarna wel weer
In ieder geval een goede paardenjas voor de winter en vind die polo's van de nieuwe HH collectie ook wel erg leuk

Zit vast met palen in de grond omdat ie em altijd een leuke prooi vind
Maar hij zat er tegenaan te slaan met zn hoeven en omhoog te trekken, maar hij zit nog steeds in de grond
Voor hoe lang dat is maar de vraag. Amber zit sinds een weekje weer aan de sandclear (tegen koliek) het eerste kuurtje zit er weer op, volgende maand weer één en dan net zolang door totdat het weer mooi wordt, zal voorjaar volgend jaar zijn (gaat me weer geld kosten). merk wel dat ik rond deze periodes altijd super bezorgd ben om me kereltje, net ging ie ook weer rollen (2x achter elkaar) stond ik alweer met me emmertje klaar, maar 2 minuten later zag ik em alweer lekker eten dus was weer ff TE bezorgd.
Lous schreef:Voor Jive heb ik genoeg, maar wil voor mzelf nog iets leuksIn ieder geval een goede paardenjas voor de winter en vind die polo's van de nieuwe HH collectie ook wel erg leuk
kekaro schreef:balen moon van die zandkoliek, dan ben je natuurlijk bezorgd das heel logisch !
Maar ben gewoon zo bang om hem kwijt te raken, dat ik misschien wel TE bang/bezorgd ben.

ik kon ook niet wegblijven hier...

dan denk ik laat het dan maar snel 2008 zijn, kun je schoon beginnen.

Ik ga eerst even bijlezen
SmeeJ schreef:Nee ga het vanaaf halen denk ik
Wel fotos he? 
Lous schreef:Mijn moeder vind de hoeveelheid dekjes echt te veel, we hadden er drie te koop, maar hebben er nu nog twee die weg moeten.En Dorien loopt helemaal te kwijlen bij de Eurostar Burberry, dus dat wordt nog wat.
En ik vind het ook wel ff genoeg, net een nieuw zadel aangeschaft

Monica_86 schreef:jahh ik vind die roze deken ook helemaal super
Ennuh hopen dat vianne snel weer de oude is en je weer lekker kunt rijden anne![]()
K*t van school trouwens!
Met amber gaat alles goed, de pipo probeerde net zn waterbak te slopenZit vast met palen in de grond omdat ie em altijd een leuke prooi vind
Maar hij zat er tegenaan te slaan met zn hoeven en omhoog te trekken, maar hij zit nog steeds in de grond
Voor hoe lang dat is maar de vraag. Amber zit sinds een weekje weer aan de sandclear (tegen koliek) het eerste kuurtje zit er weer op, volgende maand weer één en dan net zolang door totdat het weer mooi wordt, zal voorjaar volgend jaar zijn (gaat me weer geld kosten). merk wel dat ik rond deze periodes altijd super bezorgd ben om me kereltje, net ging ie ook weer rollen (2x achter elkaar) stond ik alweer met me emmertje klaar, maar 2 minuten later zag ik em alweer lekker eten dus was weer ff TE bezorgd.
Op school is het heel erg druk en om amber een beetje te kunnen financieren, veel werken 's avonds en probeer ook 4 keer per week nog naar sportschool te gaan. Dus lig elke avond weer rond uurtje of half 11 in me bedje, dan hebk het wel weer gehad. Elke ochtend mag ik heerlijk om half 6 uit me bed, dus zijn lange dagen. Maar wel superleuk op school, colleges over officiele websites bouwen, af en toe nogal ingewikkeld maar heb het al aardig onder de knie! En vind het supergaaf om het nu eindelijk een beetje te kunnen!!!![]()
![]()
![]()
Ook een leuke foto van amigo mams, het kleine ventje wordt groot

Je zult hier wel een van de weinigen zijn