Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 12:15

plutolover schreef:
Ik ga vriendlief ff lief aan kijken. Is ongv uur rijden.

Voor ons 2 uur en een kwartier zonder trailer.... |(

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 12:17

Gefeliciteerd leonie! Jullie hebben al haast de punten voor het Z2 of niet? :D zou leuk zijn als jullie Z2 startgerechtingd af kunnen sluiten lijkt mij.. :))

Miranda ook gefeliciteerd met mara, succes met aragon vandaag. Lijkt me erg gaaf om jullie eens te zien, maar jullie zitten jammer genoeg niet bepaald in onze regio :')

winnielove

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 12:22

gefeliciteerd leonie!! jullie zijn lekker bezig!! :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 13:18

Ga pony's wel missen hoor!
Maar heb nog nooit op een echt paard gereden.. Deze is 1,70!

Is het bij jullie ook van dat stomme weer ? Ik ben nu bij m'n beste vriendin in zeeland op bezoek.. Dus zat vanochtend al vroeg ik de auto

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:33

Yeeh vriend wilt me brengen mis ga ik dan voor me M1 debuut!! Kunnen er paarden ook overnachten?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:08

plutolover schreef:
Yeeh vriend wilt me brengen mis ga ik dan voor me M1 debuut!! Kunnen er paarden ook overnachten?

Ja ze kunnen er ook overnachten! :j Aah wat gaaf je M1 debuuut *\o/*

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:13

Ik wil ook naar het Haflinger event in Uden. Alleen moet vanuit Friesland komen.. Als ze zoiets nou dichtbij hadden.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:27

Wij gaan ook vanuit Friesland. Het is een stukkie rijden, maar heb het er wel voor over! Zijn maar weinig locaties die echt geschikt zijn, naast betaalbaar, om zoiets te organiseren. (Er loopt snachts zelfs bewaking ed, dus wel top geregeld) Zou wel leuk zijn met zn allen!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:37

Top dat er overnacht kan worden. Vrijdag wordf voor mij lastig maar de zaterdag en zondag wil ik wel mee doen. Mag de trailer ook blijven staan?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:11

Moet je lid zijn van het nhps om bijv. 2 proeven per dag te mogen starten? Dat is bij DAH wel zo namelijk. En dat vind ik zo zonde van mn tijd.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 16:16

Z'n weekend klinkt echt leuk!

Ik heb net m'n verjaardags kadootje zelf gekocht die ik van mn ouders krijg.

Nieuwe Anky jas :p

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:49

Peelie schreef:
Moet je lid zijn van het nhps om bijv. 2 proeven per dag te mogen starten? Dat is bij DAH wel zo namelijk. En dat vind ik zo zonde van mn tijd.

Volgens mij mag je bij de Dah gwn 2x starten. Ook al ben je geen lid. Dit omdat t tegenwoordig ook andere koudbloeden mee mogen doen. Zal beetje hypocriet zijn als die wel 2 mogen en jij als haf eigenaar maar 1, ook al ben je niet lid

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 16:56

@plutolover: de trailer kan daar gewoon blijven staan, zijn 2 grote parkeerplaatsen daar ;)

@Gail: durf ik zo niet te zeggen, dacht van niet, zolang je maar een knhsnummer hebt, en die heb je wel. Bedenk mij net dat ene vriendin ook geen lid is, maar de vorige keer ook gewoon geweest is ;)

@Naomihaffie: dat is altijd leuk! Ben je net jarig geweest? Dan alsnog gefeliciteerd! Welke heb je uitgezocht?

@plutolover: dit was op het haflingerweekeind eerst niet zo ;) nu misschien wel inmiddels, ivm het teruglopen van de opgaves? Dacht ook dat ze dit deden om lidmaatschap te stimuleren, snap ik ook wel weer..

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 20:29

Ik ben ook niet lid van nhps wel van dah, maar dat ga ik miss opzeggen want er wordt te weinig georganiseerd in mijn regio. Dat vind ik erg jammer.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 21:07

Nee ik ben as zaterdag jarig!

Is er niemand die een keer in de buurt start hier? Dan kom ik kijken :D

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:12

Net terug van een hele lange dag.
Aragon had wat spanning in de proef van de bloemetjes die voor de juryhokjes stonden. Gedroeg zich als een echt dressuurpaard en wilde er maar niet langs :+
Verder een foutje in een pirouette. 58,99% en 17de van de 30 combi's. Niet eens slecht dus, maar een puntje zat er helaas niet in vandaag.

Daarna op pad naar Laag Soere waar de prijsuitreiking was van de koudbloedencompetitie van de Endurance.
Superleuk georganiseerd en er was voor iedere deelnemer een prijs. Mara (gestart door Eridinges) was mooi vijfde van de klasse 1 waarin 12 deelnemers zich voor de competitie hadden opgegeven.
Daarnaast had DAH nog een mooie deken beschikbaar gesteld voor de best presterende haflinger van dit seizoen. En laat dat nou ook Mara zijn geweest *\o/* .

Al met al weer een heel leuk weekend gehad. Trots op mijn toppers.

@Punk: Weet niet welke regio jij zit, maar veel Subtop wedstrijden zijn ook niet in de buurt hier hoor. We komen ook rustig in Aalsmeer bv.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 00:07

Ik ga gewoon lekker door in t Z2 hoor.. beetje te snel geroepen dat ik na dit seizoen zou stoppen toen we in een dip zaten :o :') Ik wou mijn zusje heel graag de kans geven om nog lekker bij de pony's te starten met een leerpaard maar ze krijgt waarschijnlijk de kans om een ander leuk leerpaard te rijden :)

Vandaag naar paard en koets in Ermelo geweest.. Gewoon geen enkele haflinger te bekennen op t hele terrein :wow: :x

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 05:38

Super dat je lekker gaat doorstarten. Dat filmpne van laatst dat je bezig was met de galop zag er ook goed uit!

Mirranda, wat een mooie resultaten! Aragon heeft iig de attitude :P fijn dat Mara ook weer goed preseerd tijdens de proeven!

Voor gewone dah wedstrijden hoeft je idd geen lid te zijn om twee proeven te starten, maar het het weekend heeft dat tot nu toe nooit gekund.

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:01

wat een mooie resultaten Miranda!!

xleonie: ik ben er zaterdag geweest, in totaal 1 haflinger gezien :) maar het was wel heel gaaf!!! vooral de laatste shows... WOW!! af en toe had ik gewoon kippenvel :j

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 09:32

Wat super Miranda! Gefeliciteerd! *\o/*

Flicka was gister niet helemaal goed, gelukkig komt de fysio vrijdag :D Dus maar even rustig aan... 'gelukkig' heb ik tentamenweek dus dat komt wel goed :Y)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 10:16

Afbeelding

M'n nieuwe jas! Ik ga zaterdag trouwens naar een nieuwe cap en laarzen kijken.. Wil graag Deniro en een Samshield of Kep cap :')

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 10:16

Flicka12 schreef:

Flicka was gister niet helemaal goed, gelukkig komt de fysio vrijdag :D Dus maar even rustig aan... 'gelukkig' heb ik tentamenweek dus dat komt wel goed :Y)

Succes met leren dan!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:23

gafe jas naomi.

Ik wil ook graag nieuwe rijlaarzen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:06

Ik heb vorige week de pikeur alana gekocht <3

Afbeelding
Ik moet ook nogsteeds een nieuwe cap. Ik wil dan graag een KEP de Italia :D

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:19

Naomi_Haffie schreef:
Flicka12 schreef:

Succes met leren dan!

Thanks!

Mooie jassen beide! :j
Ik heb net een nieuwe HV polo jas :D
Dure smaak hebben jullie met jullie KEP's :') Ook al zou ik er ook wel graag een willen, heb er laatst zelf een ontworpen, die was zooo mooi <3
Maar Ik ben ook heel blij met m'n Charles Owen :j