[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 19:39

leuke foto's van peeps! en ze loopt al netjes hoor!!
heerlijk die laatste foto ! ook zo'n actie van angel.. die doet dat ook zo vaak! :P

@ marlis:
bedankt vind hem zelf ook echt super gaaf staan!
& bedankt mijn oma is jarig ja :))

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 19:43

vond nog een heerlijke foto van angel :P

Afbeelding

Roxylovee

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 19:53

peeps haar manen worden weer mooi zeg!!
hahaha hele leuke foto's tegen gekomen!
cup lekker aan de dubbelelijn aan het werk gezet gekpeerd! :P morgen weer lekker rijden in de bak jaja haha

Myour

SusaSuus

Shilady wat fijn zeg! Dus er was een goed klik?
Farahtjuh goed gereden vandaag dus! En dat terwijl je er helemaal geen zin in had! (of ben ik nou in de war met iemand anders??)
Naomi ook al zulke goed resultaten behaald vandaag.. Netjes hoor!!!
Angels nieuwe deken staat erg goed!
Peeps loopt echt heerlijk ontspannen zeg! En die prachtige manen..... :~ Bij Katja groeien ze nog niet zo hard helaas..
Hahaha die foto van Angel! Heb ook zoiets, ziet Katja er uit als een ezeltje.. Zal m eens een keer opzoeken ;)

Katja had vandaag weer geluk, na al die regen is de bak nu echt een zwembad :( Toch ff lekker gepoetst en geknuffeld en met de paraplu gespeeld.. Ze is al niet meer bang bij het open en dicht klappen, mag m zelf naast dr hoofd houden *D
Aangezien ik niets met Katja kon doen, al mn overbodige en te grote spulletjes maar eens gepoetst en op de foto gezet.. Hopen dat ik snel wat verkoop, heb een ontzettend mooie winterdeken gezien, blauw geblokt <3 en dat voor 'maar' €69,-
Helaas mag ik op bokt nog geen verkooptopic weer openen, omdat die van mn winterdeken er nog maar net op staat :( Snap de regel wel, maar is nu wel balen :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 19:55

Balen van de bak Suus, krijg je met al die regen, zijn maar weinig buitenbakken die daar tegen bestand zijn =(

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:06

dankje allemaal, peeps der manen zijn na het afbijten weer goed aan het groeien. nu denk 1.5 week 2 weken geleden en voor de helft zijn de afgebeten stukken alweer aangegroeit, de manen zijn ook echt heel dik van peeps :D

onze bak is erg goed te rijden ook na de regen van deze week ., gelukkig.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:23

ben even eten.. daarna lees ik even bij :D

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:29

Wat een mazzel hebben jullie met de bak.. Baal echt dat ik nix kan nu.. Gaan nu met rijden echt vooruit, galop gaat ook steeds ietsie beter en dan eerst die sollicitatie waardoor ik bijna 1,5 week in Grunn was en nu dit *&^%$weer.. Zo dat ben ik ff kwijt :D

Heb wel leuke vacature gezien, alleen beetje te weinig uren.. http://www.mf.nl/mf/vacatures/vacatureo ... Medewerker Maandag maar eens bellen of er kans is op meer uren :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:30

Leuke functie, hopelijk kun je er nog meer uren uit halen :)
Onze bak kan het redelijk aan, de stalbaas heeft een geultje aan de zijkant die ie openhoudt, dan stroomt het water best snel weer weg :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:36

Susasuus: Bedankt vind hem zo gaaf die deken! <3 Angel houd van gekke bekken soms! ze heeft daar vaak last van :P
Onze bak was ook niet echt top maar wel te doen gelukkig! Jammer dat je het nog niet erop kan zetten!

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:40

12 november mag ik weer een nieuwe plaatsen *\o/* Hopen dat ik via marktplaats al eerder wat kwijt ben :P

Kijk deze deken heb ik gezien: http://www.ruitershopdeventer.nl/compon ... 932d8c.jpg Wat vinden jullie?

Heb ook een fuschia pad gezien, echt zo gaaf dat felroze.. Twijfel alleen of ik wel aan een pad moet beginnen, ben altijd bang dat die gaan schuiven oid. Iemand daar ervaringen mee? Anders kan die leuk op mn verlanglijstje voor kerst of verjaardag :D

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:42

Myour schreef:
Leuke functie, hopelijk kun je er nog meer uren uit halen :)
Onze bak kan het redelijk aan, de stalbaas heeft een geultje aan de zijkant die ie openhoudt, dan stroomt het water best snel weer weg :)

T lijkt mij ook wel leuk om te doen, lekker veel op de weg en toch ook wat winkelverkoop erbij.. Moet toch ergens weer beginnen :P Hoop dat ze maandag zeggen dat er kans is op meer uren! Morgen maar vast mn soll brief schrijven!

Nu gezellie op visite bij onze (ex)buurtjes :D Fijne avond allemaal!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:46

wat een gave deken! :D

ik ga lekker een rtl4 avond houden! komen leuke programma's en heb het gemist 3 weken! dus ga lekker pyjama aantrekken en lekker bij de kachel liggen!

fijne avond <3

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:18

bij ons is de bak nu NOG goed haha, wij hebben alleen een buitenbak jullie denk ook haha :P
maar toen ik 3,5 jaar terug voor het eerst op die stal kwam vond ik het een beetje jaar, kwam van zo'n verwendemanege prinsenstad met 3 binnerijbanen en een hele grote buitenbak voor 3 bakken :+ nou ik zou nooit meer terug willen doe mij maar lekker koude winters en gezeik met de bak :D

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:20

dankje wel meiden

susasuus :D ja klopt had er totaal geen zin in we hebben nieuw zand in de manege rijbak gekregen en de bak was echt super zwaar dus het wijken kwam er niet uit ook 2x een 5 en een 5 op midden draf, ze kon haar voetjes niet kwijt omdat het zo zwaar was moest er ook echt voorwaards dauwen van plaats drijven maar al met al allemaal 6jes en 6x een 7 dus dik en dik tevreden en een 6e plek van de 10 maar had ook de zwaarste proef :D en farah dik verwend met lekkere muslie

wou fanny vandaag ook nog doen maar helaas ook onze bak was een zwembad ( fanny heeft nog geen zwem diploma :P)

zag al een mooie james voor bij komen hij is echt een kolos van een paard :9

en een hele hard werkende peeps aan de longe mooi hoor je kunt echt zien dat ze weer gebruikt word :D
super hoor meiden

nou ik ga nog effe een spelletje spelen en dan douchen :D

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:22

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 22:35

gave dekens! wou eerst daar ook een deken kopen maar stalgenoot had die deken op de foto nog liggen dus dacht nou mooi! :D
mn westernzadel verkocht en waarschijnlijk ook die winterdeken die ik in maat 195 had voor angel. :D
van het geld ga ik lekker een avondje stappen en natuurlijk wat opzij zetten :P Ga kaartje kopen voor beatloverz! <3

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:04

Dat is een mooie deken liek, de blokjes deken van farah heb ik gekocht bij divoza en de deken van
Fanny bij ej met kosting plakken :P . Zag weer leuke foto's van angel op hyves mooi hoor

Morgen weer een lekker buitenrit maken met farah na al haar harde werk maar weer eens effe
een stukje race :P hopelijk morgen frum ook effe doen als je bak droog is, papa heeft er wat gegraven
En wat gepomt dus op hoop van zege :D

Voor nu slaaplekker meiden en droom fijn.

Oja strenge ouders valt wel mee bezorgde ouders eerder ( ben inelkaar geslagen geweest zonder reden)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:14

Lekker morgen buiten rijden! Wou dat ik dat kon doen! Wie weet over een tijdje als angel en ik meer hebben gereden enz. want nu rijd grotendeels mijn vriendin nog..

Pfoe das helemaal erg! mijn ouders zijn gelukkig niet streng en die weten ook wel dat ik me netjes gedraag :P

ik ga ook naar bed! Morgen weer angel doen <3

weltrusten dames!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:23

suzasuus er is nu natuurlijk nog geen klik maar ze heeft wel heel veel geduld en dat heeft wietse hard nodig

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:26

@ shilady: heb in je topic gereageerd.. wist helemaal niet dat je die had :P

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:27

Dat buiten rijden komt wel liek anders eerst eens een stukje langs de straat uit stappen
Leren jullie ook een hele hoop van

Slaaplkkr

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:29

ik deed normaal alleen maar buitenrijden. had niet eens een bak of wat dan ook. Ging altijd buiten rijden.. heel soms onder de brug maar was het vaak glad..
Maar denk dat ik in de lente weer buitenritjes kan gaan maken.. aangezien ik nu best veel wandel buiten! En ze vind het echt leuk. Denk dat ik morgen ook weer ga wandelen! :D

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 00:35

Wandelen is ook leuk idd met farah rij ik ook veel buiten
Fanny niet is een stres piep hihi.