heerlijk die laatste foto ! ook zo'n actie van angel.. die doet dat ook zo vaak!
@ marlis:
bedankt vind hem zelf ook echt super gaaf staan!
& bedankt mijn oma is jarig ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
morgen weer lekker rijden in de bak jaja haha
fantastisch haha
Bij Katja groeien ze nog niet zo hard helaas..
Toch ff lekker gepoetst en geknuffeld en met de paraplu gespeeld.. Ze is al niet meer bang bij het open en dicht klappen, mag m zelf naast dr hoofd houden
en dat voor 'maar' €69,-
Snap de regel wel, maar is nu wel balen

Hopen dat ik via marktplaats al eerder wat kwijt ben

Myour schreef:Leuke functie, hopelijk kun je er nog meer uren uit halen
Onze bak kan het redelijk aan, de stalbaas heeft een geultje aan de zijkant die ie openhoudt, dan stroomt het water best snel weer weg
Hoop dat ze maandag zeggen dat er kans is op meer uren! Morgen maar vast mn soll brief schrijven!
Fijne avond allemaal!
nou ik zou nooit meer terug willen doe mij maar lekker koude winters en gezeik met de bak
ja klopt had er totaal geen zin in we hebben nieuw zand in de manege rijbak gekregen en de bak was echt super zwaar dus het wijken kwam er niet uit ook 2x een 5 en een 5 op midden draf, ze kon haar voetjes niet kwijt omdat het zo zwaar was moest er ook echt voorwaards dauwen van plaats drijven maar al met al allemaal 6jes en 6x een 7 dus dik en dik tevreden en een 6e plek van de 10 maar had ook de zwaarste proef
en farah dik verwend met lekkere muslie
)

Ga kaartje kopen voor beatloverz!
. Zag weer leuke foto's van angel op hyves mooi hoor
hopelijk morgen frum ook effe doen als je bak droog is, papa heeft er wat gegraven