ja shoppen is altijd leuk ik ben druk op zoek na zadel hoofdstel voor hem maar twijfel heel erg gewoon boomloos omdat ik toch alleen maar buiten rij of en dressuur zadel maar ja heb voor mijn weinig nut mischien omdat ik toch alleen buiten rij maar ja wintec is ook gewoon en supper zadel
wij gaan morgen na slagharen hahaha ben benieuwt al heeeeeeel lang niet geweest hoop dat het niet te druk is en wel droog is
mmm ik heb juist de laatste tijd vaak dat als ik echt iets hebben moet ik het daar juist niet kan vinden.. We hebben hier de Hippo. Kan ik soms zelfs nog beter slagen tegenwoordig.
Tezzy
Geplaatst: 27-07-09 21:23
Een aanrader (A) Zeg ik als divoza-gek :p Ben helemaal fan van 1 model shabrakjes, heb bijna alle kleurtjes ervan.. alleen de zwarte nog niet, omdat ik al een zwarte had, maar die is nu oud aan het worden.. En ze zijn in de aanbieding.. 3 keer raden wat ik ga kopen zodra mijn volgende salaris binnen is :p
De Hippo in Assen kom ik ook *als ik in de buurt ben*, super service altijd! Daar hebben ze me Ariat aangesmeerd, ben nu helemaal Ariat gek, duur grapje
Laatst bijgewerkt door Tezzy op 27-07-09 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Kom ik nooit, en alles is daar goedkoper dan alles hier in Almere.. 't is hier *net als alles* duur...
joopiexx
Geplaatst: 27-07-09 21:29
Maasland dat is bij het westland en dat is in zuid holland. Richting Rotterdam/Overschie zoiets volgend de tom tom.
Ik vind het wel leuk om te shoppen maar nu heb ik echt even genoeg en wil ik gewoon gaan sparen voor dingen die ik nodig heb, zoals een zadel, en elke keer een shabrakje of iets dergelijks kopen is wel leuk maar zo krijg ik mn zadel nooooit bij mekaar.
Van Rijs vind ik ook erg leuk, daar heb ik mijn hoofdstel en dubbele lijnen vandaan. Ook wil ik via hun gaan kijken voor een zadel. Hoor er ook meerdere goede ervaringen over mbt tot tuig.
_Laura__
Geplaatst: 27-07-09 21:32
Er schoot me net wat te binnen wat ik nog (steeds) moet hebben. Een poetskist! En EHBO koffer voor paard
Zadel heb ik de laatste keren niet echt goede ervaringen gehad met van Rijs.. Vroeger altijd wel, maar de laatste tijd... Ik ben nu super geholpen bij mr ed weer
Origineel
Geplaatst: 27-07-09 21:38
Zo.. na een heeeeeeeel eind bijgelezen
Ik ga altijd naar Hypo Fryslân toe en Joh. Bosgra . Ben 1× naar Divoza geweest
oke dat valt dan opzich nog wel mee vanaf vianen na wie weet kan ik daar eens gaan kijken
hebben ze veel zadels daar en hoofdstellen is beetje te vergelijken met de grote van en divoza f dat niet
ik had op die duitsesite gekeken maar is toch best en eind rijden al zit ik er nu niet ver vandaan hahaha maar ja heb niet zoveel geld mee gebracht hahahaah
oke dus biotex kan dus geen kwaad durfde het niet zo goed aan ben nog al gehecht aan de staart van mijn pony hahaha
joopiexx
Geplaatst: 27-07-09 21:58
Voor hoofstellen zou ik naar van Rijs in Zevenhuizen gaan die hebben een grote collectie hangen en dat vond ik wel fijn. Bij divoza kon ik niet slagen. Voor Boy had ik een hoofdstel bij mister ed vandaan, prima ding was er zeer tevreden over, niet duur en toch vrij goede kwaliteit maar ik vind de keuze daar beperkter dan bij van rijs.
_Laura__
Geplaatst: 27-07-09 22:00
wow! keek ff op google naar afbeeldingen van haffies kom ik ineens bij deze foto uit. sprekent! met zijn mooie sokken, witte manen en mooie dikke witte staart! whaha http://www.devrolijkeviervoeters.org/im ... 1simba.jpg