Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Pff. ik wordt er echt een beetje moedeloos van.. Gisteren had ik les, Maar het lijkt wel of Stolz het woordje linkergalop niet kent..we hebben echt ALLES geprobeerd. Ik heb ontzettend m'n best gedaan maar hij blijft maar in de rechtergalop aanspringen. Uiteindelijk, na 20 min. ong. deed ie 't eindelijk. goed belonen. en niet meer gegaloppeerd
dus vandaag weer geoefend, weer 't zelfde probleem natuurlijk. uiteindelijk deed ié 't weer goed. Maar Stolz berijdt ik nu pas ongeveer een half jaar serieus, hij is vroeger ook nooit echt bereden dus hij kende alle hulpen ook helemaal niet.
lotteluvah schreef:Ik wordt na een kwartier hwen al gek. Kan het met moeite een half uur uithouden.
Maar ik heb dan het geluk dat ik eigenlijk een niveau te laag zit. Dus kan alles met 2 vingers in mijn neus doen.
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:mooi joke !
lekker dat je vrij heb baps
Het is BaBs
RandyOrton25 schreef:ff een vraag tussendoor wie heeft er een dressuurzadel op zijn haf liggen en wat voor1??
want ik ben op zoek naar een fijn zadel waarmee ik dit wedstrijd seizoen door kom.
ik heb nu kuntstof maar dat is niet echt je van het het.![]()
![]()
Babsie_Flash schreef:ben ik weer! Zat even in andere topics te kletsen
Babsie_Flash schreef:Hallo Moon!Ik wil natuurlijk direct foto's van de dekjes!!!
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Hallo Moon!Ik wil natuurlijk direct foto's van de dekjes!!!
haha....
me eerste dekje met bruin
Babsie_Flash schreef:Harry Horse komt vast met meer dekjes.. Ze hebben nu toch ook meerdere?
zoals de 74 collectie en die andere:
knabbelgirl schreef:week 9 is al helemaal vol
ik hoop dat ik erbij zit
trouwens: ik wou zo bellen, dacht ik dat ik weer zo'n computer aan de lijn had dus ik zeg: weer zo'n dom computerding, die mag het nederlands wel verbeteren. Zegt ze: sorry ik ben geen computer
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Ik zoek nu marktplaats en alles af
Brandy he?
Wil je wel even helpen
Babsie_Flash schreef:Poedersuiker! Rolf is NOG niet thuis! Zijn eten is alweer koud... daar baal ik altijd zo van! Heb ik bloemkool, gebakken aardappels en gehaktballen gebakken...
Raad eens wat hij morgen tussen zijn brood heeft...
knabbelgirl schreef:goede morgen,
weet je wie ik ook al een tijd niet heb gezien: Tjel!
Naomi_Haffie schreef:kga een nieuwe camera kopen
Roma_4ever schreef:ben ook weer van les en het ging zo slecht...
maar dat lag niet aan mijn pony of mij nee aan de les zelf.
sally zat wat vast op links had ik al een paar keer aangeven en kreeg als advies meer rechterteugel eraan![]()
veder alleen maar de aandacht naar 2 die gewoon niks kunnen is gewoon hopeloos iedereen ergert zich daar ook aan.
maar sally werd helemaal gek van de andere die mij continu in de weg reden.
losser werd ze daar dus ook niet van (nee vindt je het gek) maar er werd ook totaal niet doorgegaan op buiging en stelling (ik geef aan dat ik met een probleem zit dan wil ik daar ook mee geholpen worden logisch toch ? of zie ik dat nou zo verkeerd ?)
daarna springen nou dat was helemaal rampzalig kruisjes van 50 cm ging als het ging gewoon die poedersuiker joggies dr weer voor paard in de stress ....
Gewoon weer je oude instructrice vragen hoor, jj vind je inn=structric eniet lekker liggen.
succes
ik heb opzegtermijn van 1 maand voor de les maar ga dus nu voor die 6x naar een andere les toe dit heeft totaal geen nut.
toen mijn oude instructrice weg gingen sprongen we 1.00 pacour ging super zij gaf echt super les heb zoveel van haar geleerd en nu in de les komen we over 50 cm al niet eens meer fatsoenlijk heen we krijgen dr ook totaal geen ondersteuning van instructrice in. (af en toe help vriendin me wel ff en dan gaat het ook gewoon goed)
maar mn oude instructrice rijd ook die haffies die ik nu ook rijd en ze wil mij best weer les geven priveles dan ook he want op de manege werkt ze niet meer
en dan komt het vast wel weer goed daar heb ik alle vertrouwen in
sorry voort lange gezeik intresseert jullie misschien niks maar moest het ff van me afschrijven...