Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:O leukik wil ook nog schaatsenb heb aleen geen schaatsen
Hoi Amanda!
Mrtien_Belle schreef:heej allemaal
Anseltje schreef:Neeh Gitta.. Nog nooit van plan geweest ook
Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Heey, toch nog mensen hier?gelukkig
Jep
Ik ga binnenkort ook na divoza, voor mijn verjaardag
Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Heey, toch nog mensen hier?gelukkig
Jep
Ik ga binnenkort ook na divoza, voor mijn verjaardag
Sanchowtju schreef:Leukben pas ook bij de divoza geweest, we hebben er hier eentje 10 min vandaan zitten
Sanchowtju schreef:Leukben pas ook bij de divoza geweest, we hebben er hier eentje 10 min vandaan zitten
Sanchowtju schreef:Jep, de divoza in heterenmaar das niet zo goed voor mijn geld eigelijk zo dichtbij
Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Jep, de divoza in heterenmaar das niet zo goed voor mijn geld eigelijk zo dichtbij
Voor mij dan ook niet
Heb een beetje een dure smaak
Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Jep, de divoza in heterenmaar das niet zo goed voor mijn geld eigelijk zo dichtbij
Voor mij dan ook niet
Heb een beetje een dure smaak
Anseltje schreef:Ach joh. Ik ga maar zelden naar Divoza. Ga meestal gewoon naar Ralph Coolen in Schaijk. Goed zat!
Sanchowtju schreef:Ben vandaag lekker het bos ingeweest met Krissieen me moeder heeft foto's gemaakt
Sanchowtju schreef:Ben vandaag lekker het bos ingeweest met Krissieen me moeder heeft foto's gemaakt
Anseltje schreef:Hihi, inhouden lukt mij meestal wel met paardenspullenIk koop vaak alleen het hoognodige. Het is vaker dat ik me in moet houden met shoppen
Mrtien_Belle schreef:Sanchowtju schreef:Ben vandaag lekker het bos ingeweest met Krissieen me moeder heeft foto's gemaakt
zieeeenn
Anseltje schreef:Hihi, inhouden lukt mij meestal wel met paardenspullenIk koop vaak alleen het hoognodige. Het is vaker dat ik me in moet houden met shoppen