Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

HAFxGEK schreef:O leukik wil ook nog schaatsenb heb aleen geen schaatsen
Hoi Amanda!
Mrtien_Belle schreef:heej allemaal
Anseltje schreef:Neeh Gitta.. Nog nooit van plan geweest ook
Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Heey, toch nog mensen hier?gelukkig
Jep
Ik ga binnenkort ook na divoza, voor mijn verjaardag
ben pas ook bij de divoza geweest, we hebben er hier eentje 10 min vandaan zitten
Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Heey, toch nog mensen hier?gelukkig
Jep
Ik ga binnenkort ook na divoza, voor mijn verjaardag
Sanchowtju schreef:Leukben pas ook bij de divoza geweest, we hebben er hier eentje 10 min vandaan zitten

maar das niet zo goed voor mijn geld eigelijk zo dichtbij

Sanchowtju schreef:Leukben pas ook bij de divoza geweest, we hebben er hier eentje 10 min vandaan zitten
Sanchowtju schreef:Jep, de divoza in heterenmaar das niet zo goed voor mijn geld eigelijk zo dichtbij

Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Jep, de divoza in heterenmaar das niet zo goed voor mijn geld eigelijk zo dichtbij
Voor mij dan ook niet
Heb een beetje een dure smaak

Amandie schreef:Sanchowtju schreef:Jep, de divoza in heterenmaar das niet zo goed voor mijn geld eigelijk zo dichtbij
Voor mij dan ook niet
Heb een beetje een dure smaak
en me moeder heeft foto's gemaakt
Ik koop vaak alleen het hoognodige. Het is vaker dat ik me in moet houden met shoppen
Anseltje schreef:Ach joh. Ik ga maar zelden naar Divoza. Ga meestal gewoon naar Ralph Coolen in Schaijk. Goed zat!

Sanchowtju schreef:Ben vandaag lekker het bos ingeweest met Krissieen me moeder heeft foto's gemaakt
Sanchowtju schreef:Ben vandaag lekker het bos ingeweest met Krissieen me moeder heeft foto's gemaakt

Anseltje schreef:Hihi, inhouden lukt mij meestal wel met paardenspullenIk koop vaak alleen het hoognodige. Het is vaker dat ik me in moet houden met shoppen
Mrtien_Belle schreef:Sanchowtju schreef:Ben vandaag lekker het bos ingeweest met Krissieen me moeder heeft foto's gemaakt
zieeeenn
Anseltje schreef:Hihi, inhouden lukt mij meestal wel met paardenspullenIk koop vaak alleen het hoognodige. Het is vaker dat ik me in moet houden met shoppen