[HAW] Stoere hengst Goasse @ Work (M2)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisa_pluisje schreef:Hallo allemaal,
Wij hebben sinds kort een Haflinger merrie erbij van negen jaar oud.
Iemand nog wetenswaardigheden over dit ras?
Groetjes
dlientjuh schreef:Nu ben ik weg!
ik zie jullie vanmiddag![]()
lisa_pluisje schreef:Hallo,
Nou ze is van mijn man om mee te mennen.
Weet wel de normale info maar was benieuwd of jullie ander typische raskenmerken kenden.
Groetjes
Jasia schreef:Daar kon je niet meer omheen
Die staan zowat op elke pagina ge quote
TjelleBieb schreef:I KNEW IT! I KNEW IT!
Nu ligt me moeder in bed, en dat ding is plotseling uit de badkamer.
jasia schreef:Ik heb niet zoveel om in een sportbeha te doenDus rijd gewoon met normale bBH, nooit last van
lotteluvah schreef:Een 7 op mondeling Nederlands
kekaro schreef:ben ik weer ffies !
over drie kwartier de kleine man weer uit school halen.
heb net een wame chocolademelk uit de senseo getapt..lekkerrrrr
ehm gewone dekjes heb ik ook wel wat aan, ka rijd boomloos en veelzijdig zeg maar door elkaar heen(ik ben te verslaafd aan setjes om alleen een boomloos zadel te hebben
)
maar van die dekjes die er stonden, vond ik die lichtblauwe eigenlijk alleen leuk en zo een heb ik al
dus we kunnen ook met de meeting anders, allemaal een dekje uitzoeken en laten borduren...hebben we niet allemaal hetzelfde dekje maar toch hetzelfde logo ?!
tis maar weer een idee
kekaro schreef:Babsie_Flash schreef:@Karin je vroeg hoe lang de paarden buiten staan..
die van mij staan 's zomers 12 uur per dag in de wei (om en nabij) maar nu is de wei veel te nat... dus staan ze heel veel op stal...
Ik heb zandhappers (1 is er mee begonnen en de rest nam het over) en die zandhap maskers helpen niet... Flash en Wianda hebben al zandkoliek gehad, dus nu in de winter staan ze de hele dag op stal totdat ik ze er uit haal
Ik weet ook geen andere optie...
dan is het gewoon beter voor ze toch![]()
of ze het zelf begrijpen...tja dat weet ik niet hihihi maar je doet je best voor ze !
amigo gaat nu 2 uurtjes ongeveer naar buiten en dan als ik er ben nog es anderhalf uur ongeveer.
in de zomer dag en nacht of snachts binnen, dan hebben ze zo'n 12 uur buiten gestaan ook.
het is hier ook allemaal zo vies en nat! je kan gewoon weinig, het land is niet te doen![]()
een en al blubber
Monica_86 schreef:yeah kerl zegt dat er morgen geen les van hem hebben, dat betekend hele dag vrij!!!
dlientjuh schreef:
Babsie_Flash schreef:lisa_pluisje schreef:Hallo allemaal,
Wij hebben sinds kort een Haflinger merrie erbij van negen jaar oud.
Iemand nog wetenswaardigheden over dit ras?
Groetjes
Is dat niet een beetje laat? Dat kun je toch beter voordat je een ras koopt uitzoeken?
TjelleBieb schreef:Babsie_Flash schreef:
Vertel nou!!!!!!! TJEL!!!
Oké, dit hoor je hier echt niet neer te zetten.
Mijn moeder is gék op melk, maar al d'r hele leven allergisch ervoor.
Dan gaat ze aan de dunne spetterpoep. (diarrée dus)
(Beetje haar zwakte punt, diarrée)
Nu is ze vorige week naar de dokter geweest omdat ze zich steeds niet goed voelde, en moest ze wat doen, en vandeweek weer terug.
Blijkt dus dat ze bronchitus(ofzoiets) heeft, en daar moet ze 2x op een dag 's ochtends en 's avonds 2 pillen innemen, waarvan je diarrée krijgt.
Mijn mams is daar natuurlijk al gevoelig voor.
Dus zie ik net in de badkamer liggen, zo'n ding voor in je aars, en dan een touwtje en een zak eraan.
Volgens mij moet ze dat ding in d'r aars stoppen als ze gaat slapen, zodat ze niet d'r bed volschijt.
Omgosh, kan nogsteeds niet geloven dat ik dat hier vertel.
Babsie_Flash schreef:in de stal (op de kuilbaal) met bijpassende liksteen
HAFxGEK schreef:ben weer lekker ongesteld..
biancailona schreef:o, ja babs, jas, en wen ik ga voor mijn hoofdstel 80 euro vragen. Eerst de andere kijken en halen en dan deze in de verkoop
kekaro schreef:ff een serieuze vraag tussendoor
hoe lang gaan jullie paardjes naar buiten toe op de dag ??