SmeeJ schreef:fiets

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:fiets
SmeeJ schreef:Nouhou.
Dat komtdoor bokt
SmeeJ schreef:Neee.
Néûkërd
lotteluvah schreef:Omg esmee
Wou antwoordne met ErectiE
SmeeJ schreef:Argh viet, ik denk telkens dat het de ava van babs is
SmeeJ schreef:lotteluvah schreef:Omg esmee
Wou antwoordne met ErectiE
Ik bedoelde eigenlijk organisme
SmeeJ schreef:Ja door dat nëûkérd kwam ikopeens op Orgasme,terwijl ik organisme bedoelde
Monica_86 schreef:zo duurde beetje lang, ik liep stal in... Heb amber zn emmer weer losgetrokken (jah die zit vast want anders sloopt ie em en gooit ie constant om). Dus zat onder het vlas, en tuurlijk regende het keihard buiten, dus kon ik binnen emmer omspoelen, gieter vol doen. Kon ik niks vinden om die emmer mee vast te maken.... dusss vandaar
SmeeJ schreef:Nou omdat ik ene zadel heb
Monica_86 schreef:zo duurde beetje lang, ik liep stal in... Heb amber zn emmer weer losgetrokken (jah die zit vast want anders sloopt ie em en gooit ie constant om). Dus zat onder het vlas, en tuurlijk regende het keihard buiten, dus kon ik binnen emmer omspoelen, gieter vol doen. Kon ik niks vinden om die emmer mee vast te maken.... dusss vandaar
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:zo duurde beetje lang, ik liep stal in... Heb amber zn emmer weer losgetrokken (jah die zit vast want anders sloopt ie em en gooit ie constant om). Dus zat onder het vlas, en tuurlijk regende het keihard buiten, dus kon ik binnen emmer omspoelen, gieter vol doen. Kon ik niks vinden om die emmer mee vast te maken.... dusss vandaar
Wat een beest is het toch
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Nou omdat ik ene zadel heb
vertel?? wat voor1?
waarvandaan?
nieuw?
foto?
wanneer krijg je em?
wat heb dat met babs te maken?