Wat leuk Naomi! Ben benieuwd naar je nieuwe 'aanwinst'!
Vraagje, hebben jullie wel eens meegedaan met het haflinger weekend van de nhps? Lijkt me namelijk echt super leuk en zou volgend jaar graag mee willen doen Zou natuurlijk leuk zijn als er meer uit dit topic gaan natuurlijk
Jaa haflingerweekend van nhps is leuk! Paardjes daar op stal en wij lekker luxe in van der valk die om de hoek zit!!
Vandaag 205.5 & 197 gereden. Was de enige in t z1 die winst had gereden
Mirranda
Geplaatst: 06-11-16 09:57
Zo even druk gehad en zo weer op pad voor wedstrijd.
Leuke foto's winnielove en leoniee. In de herfst maak je de mooiste plaatjes vind ik. Geen haf meer is toch geen reden om niet meer mee te kletsen lijkt me Naomi Benieuwd naar een foto van je nieuwe liefde.
Gisteren met Mara op wedstrijd geweest in Schiebroek. Geen haflingerwedstrijd. Resultaat was verassend want ze werd zowaar eerste in de eerste proef. Bleef dan ook fijn lopen. Werd ook nog beloond me een winstpunt. Tweede proef liet ze Mariska het drafgedeelte wel een beetje zitten. Galop was wel weer heel goed, maar net geen winst door haar kuren.
Vandaag Aragon weer in het ZZ Zwaar op Prinsenstad. 30 deelnemers zag ik, dus we gaan het zien.
Flicka: NHPS haflingerweekend is echt ontzettend leuk en beslist een aanrader. Top georganiseerd op prima locatie. Prijzen zijn ook altijd top en gezellige sfeer. Zo.......... jij hebt alvast geen reden meer om niet te gaan