Ilona nogmaals sterkte!

Welkom EmmyJoycee, stel je eigen even voor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmmyJoycee schreef:Zou ik me hier mogen melden?
Polkiej_x schreef:Dankjewel dames
Fijn dat je zo heb genoten in het bos!!
Welkom ems!![]()
Gaat het weer goed met lyc haar lip?
En het trailerladen nu, heeft ze er geen schrik van?
_Sanne schreef:
EmmyJoycee schreef:Ik ben Emmy, ben 16 jaar oud. Ik woon in Friesland, en zit in de eerste klas van het mbo Maatschappelijke zorg. Ik heb een 9 jarige haflinger Lycke, waarmee ik vanaf januari ga starten. Ik heb haar nu 3 jaar, en kan sinds kleine 2 maandjes pas echt lekker genieten van het rijden. Erg leuk! Ik fotografeer wekelijks en vind het ook een erg leuke hobby.
[ Afbeelding ]
en prettig gestoord
http://i59.tinypic.com/2m7dm4j.jpg
xx_Charlot schreef:Leuke foto Iloon! Fijn dat ze zo lekker looptEn inderdaad sterkte met het verlies van je katje..
Heey Em, welkom!Knappe Lyc
-------------
Dinsdag heb ik Lexi voor het eerst in de bak gereden! Ze is herstellende van een peesschedeontsteking dus we gaan nu heeeeel rustig weer een beetje opbouwen. Dat is ook wel nodig want ze is tonnetje rond! In ieder geval ging het super goed, dus ik ben heel erg trots![]()
toulaye schreef:Ik rijd bij haflingerstal van de zonnehof op een 3,5 -jarige ruin. Wallenstein X Cerista(v Mahatma).
Als veulen heeft hij een trauma opgelopen en is daar tot januari dit jaar niet van af gekomen.
Je kon hem niet eens uit de stal halen zo bang was hij. Ik heb hem aan de hand laten wennen aan alles. Toen in ging longeren was hij er helemaal doorheen en had hij het voor een groot deel achter gelaten. Een dag was k aan het longeren en hij was zo braaf, dat ik besloot om er gewoon maar eens op te gaan zitten. Diezelfde dag heb ik hem ong een kwartier in de bak geredenIk was zo trots op hem. Hij is echt een schatje en zit tegen het luxe model aan!
Wat vinden jullie van hem???![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Polkiej_x schreef:fijn ems dat het weer helemaal goed gaat en je alles weer mag doen!
kan je het litteken goed zien?
Gaaf tamara! genoten van je buitenrit?
ik ben vandaag met angel ook een rondje (polder) buiten gaan doen!
echt zoooo genieten!!!
mama was mee en heeft wat fotos gemaakt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en angel nog alleen de gekke pipo!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
gaan jullie morgen nog iets doen? het is heel het weekend nog goed weer
ik heb morgen les met angel en zondag staat weer een lekker buitenritje op de planning angel vind het echt super leuk!!!
plutolover schreef:Ik moet even wat delen. Vind het zo spannend.
Met januari krijg ik eindelijk mijn duitse herder pup. De moederhond (die ik ook al vanaf pup kent) is 16/17 november uitgerekend. Ik hoop de 16e want dan kan ik er misschien bij zijn. De fokker is namelijk een vriendin van mij. En zei fokt duitse herders.
_Sanne schreef:
Polkiej_x schreef:Gister een niet leuke dag gehad, ging de katjes eten geven na het avondeten zoals altijd…
De jongste kwam niet normaal staat ze al klaar voor haar etens bakje, miauww… maar ze zat te pompen, geen fijn gevoel opgepakt en kei hard na de DA gereden!
Haar hartklepjes sloten niet meer… dus een moeilijke keus moeten maken!
1 jaar en 2 maanden… veel te jong gewoon.
Vanmorgen heb ik haar met mama na het crematorium gebracht en maandag ga ik haar zelf in de oven leggen.![]()
Westhof schreef:Bedankt
Hij wordt trouwens sowieso wel verzorgd hoor, in de zin van dat hij binnen en buiten wordt gezet, zijn stal wordt gedaan en dat hij voer krijgt. Dat doet de staleigenaar allemaal. Maar alsnog wil ik wel dat er elke dag iemand is die even langs gaat, al is het maar om even te kijken of alles goed gaat. Ben een bezorgde moeder haha
EmmyJoycee schreef:Ik ben Emmy, ben 16 jaar oud. Ik woon in Friesland, en zit in de eerste klas van het mbo Maatschappelijke zorg. Ik heb een 9 jarige haflinger Lycke, waarmee ik vanaf januari ga starten. Ik heb haar nu 3 jaar, en kan sinds kleine 2 maandjes pas echt lekker genieten van het rijden. Erg leuk! Ik fotografeer wekelijks en vind het ook een erg leuke hobby.
[ Afbeelding ]
en prettig gestoord
http://i59.tinypic.com/2m7dm4j.jpg