gelijk shortie gekeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:Marlis schreef:pfff stro was 1 euro omhoog gegaan naar 6.75 per baal. Nu 300 aan stalgeld kwijt voor peep
kzei toch dat nico niet goedkoop was![]()
Bij ons is het trouwes nog steeds 2.25 per baal
Wel leuk dat jullie autootje hebben gevonden
shilady schreef:Tja als je een autootje hebt kan je ook wat verder weg staan enzo
Ja die stal waar jade staat is ook het beste met de auto te bereiken
hij kan daar veel buiten en ook in de winter staan ze zoieso heel de dag buiten. Er is wel niet echt een rijbak maar ik heb mezelf voorgenomen voortaan alleen nog maar aan me paard te denken wat voor hem het allerbeste is . Die stal is ook heel dichtbij het bos dus kunnen lekker buitenrijden daar
Ja dingen als prijsverhogingen moet je veel eerder te horen krijgen want anders moeten mensen hals over kop iets anders regelen als ze het niet kunnen betalen.. Ik kreeg bij mn vorige stal ook ruim van tevoren te horen dat het omhoog gingToen dacht ik tja kga toch maar even verder kijken of er nog meer opties zijn en toen heb ik dit stalletje gevonden is kwa prijs swinters wel hetzelfde maar in de zomer zal ik nu minder betalen dan bij mn vorige stal
Hoop dat ik ook gauw mn rijbewijsje heb !