TjelleBieb schreef:ASRA IS EEN LEKKERDING!
issie zeker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:ASRA IS EEN LEKKERDING!
Hilde_q schreef:Ach suuske als je je maar niet schuldig voeltje kon er niks aan doen !
suusiejj schreef:hahaha zeker niet meer in dekjes de eerste tijd heb er 13 en ze passen niet eens in mn kast
en die bont peesjes van norton heb ik nogsteeds nooit gebruikt
Wentos schreef:13 dekjes? mijne liebe, wat moet je d'r mee
lekker trouwens dat je binnenband ook auw doet omdat je niet meteen krukken kreegSterkte en beterschap ermee. Hoop dat je niet voor een kijkoperatie hoeft.. en succes met Asra rijden.. doe wel voorzichtig.
@ suus: jeetje, heb je verhaal al wel eens gelezen, maar vind het nog steeds aangrijpend! Ik vroeg me wel eens af waarom je destijds een haf hebt gekocht, maar dat heb ik nu ook gelezen..
Hilde_q schreef:kies maar een datum
Wentos schreef:ja, klinkt wel leuk, en hengelo ben ik met half uurtje, als het druk is 3 kwartierdus niet zover bij mij vandaan.
Wentos schreef:nou, heb ff op de routeplanner gekeken en die zeg 56 min.. maar die rijdt niet door..dus laten we zeggen 3 kwartier dan
haha, ja zover woon je niet van me af (als je vergelijkt groningen met breda)
maar sorry, vanavond heb ik zelf les..
Wentos schreef:dit is trouwens van 28 november tot 9 dec. de meeting is 28-29 december, dus das niet tegelijk..
Hilde_q schreef:ik heb eigenlijk een vraagje
wie heeft er nog geen topic geopednAangezien ik er pas bij deel 5 was weet ik niet meer iedereen