Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wentos schreef:wat een l*l dat hij niet eens aan je denkt.. jeetje, het lukt niet met de mannen, niet met de wokpannen.. Arme Tjels
Wentos schreef:haha toch wel![]()
Wentos schreef:wat een l*l dat hij niet eens aan je denkt.. jeetje, het lukt niet met de mannen, niet met de wokpannen.. Arme Tjels
TjelleBieb schreef:Wentos schreef:wat een l*l dat hij niet eens aan je denkt.. jeetje, het lukt niet met de mannen, niet met de wokpannen.. Arme Tjels
OMG!
Moet gelijk weer denken aan de 'weddenschap' met m'n beste vriendin.
Wentos schreef:TjelleBieb schreef:OMG!
Moet gelijk weer denken aan de 'weddenschap' met m'n beste vriendin.
Monica_86 schreef:tjel gaat u met mij een peuk roken???
TjelleBieb schreef:Monica_86 schreef:tjel gaat u met mij een peuk roken???
Moon heb een vraaggie aan u.
TjelleBieb schreef:Wentos schreef:doei Jody!
daar heb ik echt het geduld niet voor om zo lang aan zo'n stom ding te werkendan wordt ik gek! (voor zover ik dat nog niet was)
Whehehe, ik word er ook wel eens gestoord van.
Als mijn foto's niet dezelfde 'maat' hebben.
Maar dat boeit me nu ook niet meer, zet ze er gewoon,
en probeer het er dan maar leuk uit te laten zien.
En als ik écht pissed word, ga ik gewoon peukie roken met Suus.. of ff cammen met iemand en dan ben ik weer happy en kan ik verder.
Je moet ook niet proberen een serieus gesprek met me aan te gaan als ik ermee bezig ben, want ik reageer écht heel laat en dan denken ze meestal dat ik niet geintresseerd ben ofzo.
TjelleBieb schreef:Wentos schreef:
M'n beste vriendin en ik hadden 'm geboxt.
Dat als we ooit later gingen trouwen.
(Ja, als ik OOIT ga trouwen, ga ik in een berenpyjama trouwen.)
Dat we getuigen van elkaar zijn bij de trouwerij.
Dus als ik geen contact meer met d'r heb, en ik ga trouwen, moe'k d'r opbellen van 'Hey, je moet getuigen'
Hoe dom!
Monica_86 schreef:vraagt u maar
dlientjuh schreef:ik heb wel nog een beetje te poetsen maar doe ik dalijk