OrnelV. Marathon (Mithras x Mordskerl)M. Onuya-P (Almwind x Navino)Dus papa is deze en mama staat rechts op de foto met Ornel als baby v.l.n.r. Ornella, Onka, Onuya, Ornel.
Mijn haflinger Veer,echte naam; Veerle Van Het Vliegplein is van de hengst Mulan& haar mama heet Valeria..
Beauty van de Haflingerhoevev. Nivo van de Haflingerhoevem. Beatrix van de Haflingerhoevemv. Napoleon
TerraV; Wallenstein M; Tamilena MV; Amadeus Tiff V; Nebel van het groenten hof M; Terra MV; Wallenstein
Balou_k schreef:Afstamming: Vader : Natino, Vaders vader : Nissan, Vaders Moeder : NastralOuders van : NixeHe, wat leuk, paardje waar ik ook mee rij is ook een Natino!Natino x Nevada dan
Mijn ponyke mag heel trots zij op haar vader: LIZ MARS, EUROPEES SPRINGKAMPIOEN!! www.stal-beauvoorde.be
Mijn vorig haf was Starwin uit 't Bokkkegat.V: StarwinM: Karin uit 't BokkkegatDe merrie die ik nu heb heet Nathalie van de Zwaluwhoeve.V: Atlantis van de HertraksestraatM: Nadia van het Staphorsterbos (V: Abel [sport])
de ouders van : arend van de rooshoeve ( stam.abel[sport]) v : anton oet de broekstreek ( stam. abel [sport])m : tanja van de rooshoeve
Mijn haflinger ruin Nobel Boy ( had waarschijnlijk Noble Boy moeten zijn maar goed )papa Liz Noreiamama Flimmer van de Staetenhoeve Mijn Haflinger is in Belgie geboren
Jara van de Doeze Hoeve (18 maart 2009)Vader: Winser GMoeder: Jasmijn van de BeekenpieperVader Moeder: Stroganow